Åh kan nån hjälpa mig med personliga brev?!
Hej
Mitt namn är (XXX) och jag läste på arbetsförmedlingens hemsida att ni söker en (XXX)
Sommaren 1999 påbörjade jag mitt första jobb, som vårdbiträde på ett gruppboende och har sedan dess fortsatt som vikare på några olika gruppboenden och servicehus.
Hösten 2005 fick jag anställning som timvikarie i en vikariepool som hade hand om alla gruppboenden, servicehus och hemtjänst. Det kändes mycket positivt att få erfarenhet inom de olika områdena och de arbetsuppgifter som med följde.
Att få jobba för och med människor är något jag trivs väldigt bra med.
Jag är en mycket noggrann och ansvarsfull tjej med en hög arbetsmoral. Är glad och positiv och gör alltid mitt bästa. Arbetar gärna självständigt, likväl som tillsammans med andra. Har lätt för- och tycker att det är roligt och utmanande att försöka att lära mig nya saker och utvecklas som person och lära mig mer om allt och inget, man blir aldrig riktigt fullärd och man blir en erfarenhet rikare.
Fritiden spenderar jag mestadels med familjen, utöver det tränar jag, vilket jag tycker är väldigt roligt och givande på många sätt.
Det är med stor förväntan jag ser fram emot att få använda mina kunskaper i ett arbete hos er.
Hör gärna av er om det är några frågetecken eller något ni undrar över.
Jag hoppas få träffa er för att berätta mer om mig själv och allt jag kan tillföra ert företag.
Med vänlig hälsning
Hur skulle ni ha skrivet det här??
Tacksam för all hjäp!