• jenn08

Ensamstående STHLM!

2 barns singelmamma söker nya vänner för att hitta på roliga aktiviteter! hör av!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-13 15:51
    hej! nu var det verkligen ett tag sen :) och det kul att våren börja titta fram igen. Jag hittar gärna på nåt kul med eller utan barnen. Jag och deras pappa kör varann vecka och man känner att man får lite tid över till annat nu. Hör av dej så kan vi ses i parken med barnen, laga/baka mat ihop, gå bada, ta en kryssning med eller utan barnen eller fika. m.m. Mina flickor är 3år och 5år och vi bor i högdalen. kram

• Svar på tråden Ensamstående STHLM!
  • singelfar

nu var jag lite äldre såg jag,,men vore kul att hitta nya vänner

• jenn08
    singelfar skrev 2011-03-30 23:34:44 följande:
    nu var jag lite äldre såg jag,,men vore kul att hitta nya vänner
    absolut alla är välkomna! hur har ni det vårväder? har du oxå vart ensamstående länge?
  • singelfar

separerade från sonens mamma 4 år sedan, dejtat lite på vägen,, 
    du då? var bor du? 

• AnniJ

hej!

Har nyligen blivit singelmamma och söker precis som du nya vänner att hitta på något roligt med. Har en liten tjej på 8 månader. Hur gamla är dina barn?

• jenn08
    singelfar skrev 2011-04-06 15:47:35 följande:
    separerade från sonens mamma 4 år sedan, dejtat lite på vägen,, 
    du då? var bor du? 
    vi bor i sthlm, ganska centralt ni?
  • jenn08
    AnniJ skrev 2011-04-09 00:29:17 följande:
    hej!

Har nyligen blivit singelmamma och söker precis som du nya vänner att hitta på något roligt med. Har en liten tjej på 8 månader. Hur gamla är dina barn?
    välkomen! Mina barn är 2 respektive 5år.
  • Dianaolina

Hej på er!

Jag är också en singelmamma som söker lite vänner att hitta på något skoj med, vad kul att se er här! =)

Jag har en dotter på 2,5 halvt år och har väl varit singel sen min dotter var 8 månader...

Skulle vara jätte kul och hita på något! Så skönt att våren är här!

• jenn08

Ursäkta att det har vart lite tyst från mig men har varit ute och njutit av solen :) Välkommen diana! Kul att vi börja bli lite fler. Vad ska ni hitta på nästa veckan? kanske kunde vi ses och fika nånstans i stan? Eller nån annan kanske har en bättre ide? sköt om er kram.

• AnniJ

Hej!

Har också varit ute och njutit av solen! Tycker det låter jättetrevligt med en fika.Glad Tyvärr fick jag fullt upp den här veckan men nästa vecka kanske, om det passar för er?

• karsu

Hej! Kul med en sån här tråd, fast den verkar rätt stillsam tyvärr. Jag är iaf nybliven singel och vill hitta folk att görs roliga saker med med sonen.

• Love family

Hej är en ensamstående mamma på heltid med en dotter på snart 5 år bor i västra stockholm. Har dåligt nätverk här tyvärr...

• bubblis77

hejsan
    jag vill oxå lära känna nya människor. har 2 tjejer på 4 och 6år. boendes söder om stan

• karsu

Vad brukar ni göra med era barn? Jag och sonen brukar hitta på något varje helg och det vore kul med lite nya idéer. i regel blir det lekpark eller kulturhuset, som han älskar att hänga på.

• singelfar

nu var det ett tag sedan här,, har en son på 7,, ngn som vill hitta på ngt?

• rödstrumpa01

hej!
    den senaste tiden har det mest blivit lekparken med min son. under hösten har vi även varit lite i skogen (plockat svamp). händer även att vi gör andra aktiviteter som kulturhuset, badhuset, skridskor osv. hoppas på mer snö så att man kan åka pulka snart också :)! jag hittar gärna på något dyl. med någon annan förälder. nån som är på? svara gärna eller skicka pm. (bor i farsta strand).

Svar på tråden Ensamstående STHLM!