• LinaTed

Segt slem 4 månader efter förlossning

Jag fick barn för 4 månader sen. Idag när jag va på toa å skulle torka mej så såg jag att de lixom hängde ut som en lång "tråd". När jag torkade mej märkte jag att det va ett tjockt å jätte segt slem, ursäkta infot men vad var de för nå? Jag har inte fått tillbaka mensen efter förlossningen men igår kväll kände jag som hugg vid äggstockarna, kan det va mensen som är på väg tillbaka?

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Edwin 101112♥
  • Svar på tråden Segt slem 4 månader efter förlossning
  • La Lola

Låter som ägglossning.

Det kommer ju före mens.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Lindreas

Håller med Lola, låter som ägglossning.

• LinaTed

Ja de kan kanske vara de. Har inte tänkt på de eftersom mensen inte kommit tillbaka än. Men jag har aldrig märkt av min ägglossning förut, varken med flytningar eller att de har gjort ont men de kan väl ändras antar jag.

• La Lola
    LinaTed skrev 2011-03-30 22:25:54 följande:
     Har inte tänkt på de eftersom mensen inte kommit tillbaka än.
    ÄL kommer som sagt alltid först......
  • Lindreas
    LinaTed skrev 2011-03-30 22:25:54 följande:
    Ja de kan kanske vara de. Har inte tänkt på de eftersom mensen inte kommit tillbaka än. Men jag har aldrig märkt av min ägglossning förut, varken med flytningar eller att de har gjort ont men de kan väl ändras antar jag.
    Det gjorde inte jag heller förrän efter min son föddes, men då var det jättetydligt plötsligt.
  • ploten
    Lindreas skrev 2011-03-30 22:29:01 följande:
    Det gjorde inte jag heller förrän efter min son föddes, men då var det jättetydligt plötsligt.
    Samma för mig, märkte aldrig det innan jag fått barn, men nu är det precis som för ts, varje gång jag har ägglossning.
  • LinaTed

Men borde mensen komma om ca 2 veckor nu då? För de måste ju va ägglossning ...

• Lindreas
    LinaTed skrev 2011-03-30 22:50:51 följande:
    Högst troligt!
  • La Lola
    LinaTed skrev 2011-03-30 22:50:51 följande:
    Jepp.
  • MammaHela

Eller så kommer ingen mens, för att de har haft oskyddat sex under äl

T är bra på att laga trasiga hjärtan.....
Svar på tråden Segt slem 4 månader efter förlossning