• sockerslav

Present till nyutexad sjuksköterska?

Hej!

Min syster är snart färdig sjuksköterska och kommer ha en examensfest i början av juni. Jag har redan börjat fundera på vad man kan köpa i presentväg, men kommer inte fram till något vettigt.

Hon har redan önskat sig nån speciell klocka av våra föräldrar, en klocka med säkerhetsnål som man hänger i fickan istället för att ha den på armen.

Jag vill ha tips!

• Svar på tråden Present till nyutexad sjuksköterska?
  • EvaW

Hej!

Det kan låta "tantigt" men snygga stödstrumpor!
    Det blir mycket stå och gå i jobbet och det kan vara skönt för benen att få lite hjälp med blodcirkulationen. =)

har en vän som jobbat som sjuksköterska i några år nu och hon är helt frälst!
    Däremot är det kanste inte det roligaste man kan ge bort....

/Eva

• dessdess

När jag blev klar sjuksköterska önskade jag mig en cykel att ta mig till och från jobbet med. Min familj, mina kusiner och mina vänner samlade tillsammans ihop till en.
    Så mitt tips är att många går ihop och samlar till något hon verkligen kan behöva. En resa kanske? En spaweekend att ta det lugnt på efter skolstressen.

Annars, om du vill ge ngt mera personligt, är ju ett smycke med ngt litet budskap fina presenter tycker jag! Björgsmycken t.ex.

Ett systersmycke köpte jag till mina systrar (vilket märke minns jag inte). Vi har alla likadana!

• Eisa

En dildo. Man kan behöva orgasmisk avslappning efter pass på sjukan.

• Lindis1974

Vad är ett systersmycke? :)

• J W
    Eisa skrev 2011-03-31 09:10:00 följande:
  • Maggis
    //Maggis
  • ModestyB

Klockan ska hon ju redan få, men sjuksköterskenålen är snygg (det är ett kors) och är man sjuksyrra borde man ha en såklart.

Annars riktigt snygga ergonomiska skor/arbetsskor.

• sockerslav
    Kanske skulle skrivit i TS att endast seriösa svar önskades. Jag anser att man inte är normalt funtad om man ger bort sexleksaker. Såna grejer får hon väl köpa själv.
  • sockerslav
    sockerslav skrev 2011-03-31 09:57:28 följande:
    Kanske skulle skrivit i TS att endast seriösa svar önskades. Jag anser att man inte är normalt funtad om man ger bort sexleksaker. Såna grejer får hon väl köpa själv.
    I alla fall inte som examenspresent. Möhippa, ok.
  • dessdess
    Lindis1974 skrev 2011-03-31 09:11:13 följande:
    Vad är ett systersmycke? :)
    Alltså jag köpte tre likadana halsband till oss systrar med en berlock som det stod sisters på kommer inte ihåg men tror att det möjligen kom från Pearls for Girls. Vi kallar det för våra systersmycken  
  • sockerslav
    dessdess skrev 2011-03-31 09:59:46 följande:
    Alltså jag köpte tre likadana halsband till oss systrar med en berlock som det stod sisters på kommer inte ihåg men tror att det möjligen kom från Pearls for Girls. Vi kallar det för våra systersmycken  
    Det var en bra present. Presenten till syrran kommer vara kombinerad 25-årspresent också eftersom hon fyller år veckan efter hon tar examen.
Svar på tråden Present till nyutexad sjuksköterska?