• journalista

Tjejer som gjort kejsarsnitt sökes till Mama

Hej!

Jag är journalist och jag söker medverkande till ett reportage om kejsarsnitt i tidningen Mama. 

Det kommer vara fyra tjejer med i reportaget, alla med olika erfarenheter av kejsarsnitt. Snittet ska ha gjorts för max 10 år sedan. De fyra intervjuas om sin snitthistoria och får självklart godkänna texten före publicering. 

De får också komma till en studio i Stockholm, för fotografering med en duktig fotograf. Ansiktet kommer också synas på bilden. En makeupartist fixar hår och smink så det blir riktigt fint. De medverkande kommer ha en topp och rejäla trosor på sig (som jag fixar). Snittet ska dock synas på bilden. Mama betalar resan till Stockholm för dem som inte bor där.

Är du intresserad? Mejla kort din kejsarsnitthistoria till: hellamorner@gmail.com Glöm inte att skriva ditt telefonnummer så jag kan ringa dig.

Med vänliga hälsningar /

Hella Mörner, frilansjournalist och stylist

• Svar på tråden Tjejer som gjort kejsarsnitt sökes till Mama
  • anna74

Väntar mitt sjätte barn gjort två snitt och skall göra ett tredje i början av augusti ..men är kraftig så mitt snitt syns inte ..Synd hade varit kul !

• mupparsmupp

är det farmor-trosor eller typ hipsters? :P vill ju inte se ut som en tant om jag skulle komma med  :P

Bebis 9 maj 2010
Svar på tråden Tjejer som gjort kejsarsnitt sökes till Mama