• Nightrain

Seriösa medium i Blekingetrakten?

Är det någon som känner till något seriöst medium i eller runt om Blekinge?

Jag har varit hos en del som är seriösa, men har inte funnit någon som är rätt för mig än. Rynkar på näsan Tycker det är viktigt att kemin ska stämma. Det är inte roligt att komma till ett medium, som i och för sig kan vara bra! Men det stämmer helt enkelt inte för mig...

• Svar på tråden Seriösa medium i Blekingetrakten?
  • Popov

Kemin? Ska du på dejt eller spå dig? Solig

I can't lie to you about your chances, but... you have my sympathies
  • R Franklin
    Nightrain skrev 2011-03-31 15:23:45 följande:
    Det är inte roligt att komma till ett medium, som i och för sig kan vara bra! Men det stämmer helt enkelt inte för mig...
    Antingen stämmer det väl och då är mediumet bra, eller stämmer det inte och då är mediumet dåligt? Hur menar du att någon kan vara bra fast det inte stämmer?
  • grynet80

På öland finns det en. Vilka har du varit hos? Jag är sugen på att prova..

• mandelmamma

Häxan i Pukavik har jag hört ska vara riktigt bra. Det var en atikel om henne i Sydöstran för några år sedan.

• Nightrain
    R Franklin skrev 2011-03-31 19:16:39 följande:
    Antingen stämmer det väl och då är mediumet bra, eller stämmer det inte och då är mediumet dåligt? Hur menar du att någon kan vara bra fast det inte stämmer?
    Hon kan vara bra för andra personer men inte för mig. Inte så svårt att förstå. Det är inte alltid "våglängderna" stämmer mellan människor. Det är lika viktigt i vardagslivet som i vilken annan situation som helst.
    annika11 skrev 2011-03-31 19:37:09 följande:
    finns en kvinna i ronneby kan inboxa dig om du vill
    Jag har varit hos en i Ronneby. En man gav mig hennes nummer och sade att hon var jättebra, och allt hon sade på honom stämmde. Men passade inte för mig, tyckte hon körde coldreading, om jag ska vara helt ärlig.
    grynet80 skrev 2011-03-31 19:43:27 följande:
    På öland finns det en. Vilka har du varit hos? Jag är sugen på att prova..
    Öland.. hum ska kolla upp det =) Den som jag har varit hos, och som jag tycker har varit bäst, bor I Olofström, men har en butik i Karlshamn. Hon är jätteduktig. Men hon känner mig för väl, så hon säger ofta samma saker.
    mandelmamma skrev 2011-03-31 21:37:58 följande:
    Häxan i Pukavik har jag hört ska vara riktigt bra. Det var en atikel om henne i Sydöstran för några år sedan.
    Har jag inte hört talas om! Ska kolla upp henne med!
    Tack så mycket
  • Nightrain
    annika11 skrev 2011-04-01 14:10:19 följande:
    det finns ett par stycken i ronneby kanske inta var samma
    Kanske inte =)
  • Nightrain

ooh =) Den här kvinnan i ronneby är inte den jag varit hos än, så värt att prova defenitivt! Tack så mkt grynet!

• birger

Men, snälla. Betala inte charlataner för att de skall "prata" med döda. 
    Det går inte. Det har aldrig gått och kommer aldrig att gå.

De utnyttjar, medvetet eller omedvetet, sköra människor för att tjäna pengar.

Vedervärdigt, är vad det är.

650kr för en "medial sittning"(sic) är helt barockt.

• obelix

Vem är det du varit hos i karlshamns området som du tyckte va seriös? låter spännade

Nightrain skrev 2011-04-01 11:06:08 följande:
    Hon kan vara bra för andra personer men inte för mig. Inte så svårt att förstå. Det är inte alltid "våglängderna" stämmer mellan människor. Det är lika viktigt i vardagslivet som i vilken annan situation som helst.
    annika11 skrev 2011-03-31 19:37:09 följande:
    finns en kvinna i ronneby kan inboxa dig om du vill
    Jag har varit hos en i Ronneby. En man gav mig hennes nummer och sade att hon var jättebra, och allt hon sade på honom stämmde. Men passade inte för mig, tyckte hon körde coldreading, om jag ska vara helt ärlig.Öland.. hum ska kolla upp det =) Den som jag har varit hos, och som jag tycker har varit bäst, bor I Olofström, men har en butik i Karlshamn. Hon är jätteduktig. Men hon känner mig för väl, så hon säger ofta samma saker.
    Har jag inte hört talas om! Ska kolla upp henne med!
    Tack så mycket
  • Helen
    Hej...Hon flyttade för många år sedan...men finns ett Medium jag provat två gånger från Ryd... sannamediu, heter hennes sida...
Svar på tråden Seriösa medium i Blekingetrakten?