• mammas4killar

Itrim

Har precis börjat en pulverdiet med Itrim, äter det 4 ggr per dag. Är det någon som har erfarenhet av deras produkter? och hur fort kan man gå ner om man ersätter alla måltider/ 3 måltider med pulverdieten?
    Vill gå ner ca 10 kg, men är ju så himla otålig och vill ha resultat fort(även om jag vet att det inte funkar så)
    Kan man äta tex grönsaker samtidigt?

• Svar på tråden Itrim
  • EwMa

Hej
    Jag har följt deras program. Och åt deras soppor, endast detta annars kan du få problem med tarmarna och du hamnar inte i rätt fas för att gå ner.
    På 3 veckor gick jag ner 10 kg. Men sen pallade jag det inte mer. För dom vill ju att man lever på deras produkter i 12 veckor....och när jag började äta normalt så gick jag upp allt igen...
    så för mig var det ingen bra erfarenhet.

annat nu när jag är med i viktväktarna...på 1 månad har jag gått ner 6 kg. Och mår mycket bättre

Men jag hoppas det går bättre för mig än dig.
    Lycka till!

• Magriffe

Har ochså gjort itrim. Gick ner 11 kg på typ 6-7 veckor. Sen blev jag gravid. Hann aldrig "göra klart" hela programmet. Tror att det funkar jättebra att gå ner med itrim, men tror inte på att det går så bra att behålla vikten tyvärr. Svältdieter funkar ju inte. Gick upp hur mycket som helst under graviditeten (26 kg) och har på 6 månader gått ner 22 kg med viktväktarna, och då ska tilläggas att jag inte vara speciellt strikt alla dagar, ex jul, vi har gift oss, dop, andra kalas och en hel del "fredagsmys" och några "söndagsmiddagar". Viktväktarna är grejen! Iallafall för mig. :)

• EwMa

Samma här, hoppas på lika mycket som föregående

• mammas4killar

jag har också hört att viktväktarna är dom bästa, pröva med itrim nu ett tag så får jag se, men går jag upp allt så vet jag att jag ska vända mig till viktväktarna istället. tack för tips å rådSolig

Svar på tråden Itrim