Sonens pappa sket stopp i toaletten!!!
Alltså, jag är så äcklad just nu och hjälplös framför allt! VARNING FÖR KÄNSLIGT!
Jag och min sons pappa har sonen varannan vecka. När han lämnade sonen igår så frågade han om han fick låna toaletten. Vi har ganska bra relation så han la till ett .. "det blev tacos till idag och du vet ju hur magen blir av det!" och sen skrattade han. Ja ja, sa jag, låna du toaletten.
Han satt där ganska länge och kom ut efter en stund o sa att det var stopp i toaletten när han spolade. Vi testade att spola igen men det gick inte. Då jag inte orkade ha honom här hemma så bad jag honom köra hem igen. Han bor 4 mil härifrån.
Jag o sonen gick ut en sväng och sen ringde mamman min o bjöd hem oss på middag. Käkade där o timmarna gick och vi blev trötta så det blev att vi sov där. När vi kom hem så slog det mig med stoppet! Visst fan ja! Ja ja, försökte ge mig på det men sonen kom i vägen hela tiden. Han är 13 månader kan jag tillägga. Tänkte att jag tar det ikväll när han sover istället. Vi har ju som tur är 2 toaletter!
Nu ikväll har jag hållt på, det tar för fan aldrig slut. Jag spolar, stolen fylls, försöker tömma den på massa vatten blandat med skit, alltså jag spyr! Där är bajs, papper, majs, paprika, köttfärs, alltså man ser en hel jävla tacomeny o jag SPYR! Jag tänker aldrig mer käka tacos i hela mitt liv!
Aja.. Jag behöver HJÄLP! Jag kan för fan inte felanmäla detta till hyresvärden när en hel portion tacos simmar rundor i min toalettstol med en hel del annat äckligt..
SNÄLLA ge mig tips på hur jag fixar detta! Lägenheten stinker o jag är så äcklad att jag klööööökkssss!