• babel1949

mitt barnbarn ljuger fruktansvärt

ha ett barnbarn som är 10 år ,pappan ha hela vårdnaden om henne då hon kommer på besök hos sin mamma eller till mej ..Kommer de lögner då hon kommer till sin pappa att vi misshanlat henne hon får gammal mat äter sej inte mätt (til saken hör på morgon äter hon en hel limpa själv det går 1 kg köttfårs 1 kg makaroner ,potatis äter hon 7 till 10 potatisar i kg korv går åt hon får 3 mål mat lagad per dag samt frukost oh kvällsmat ,,hon skrattar då man säger nån är sjuk ASG hon och sjunger sen är strålande glad ,,hon ljuger hon får städa tvätta hundskit överallt hon får ligga i hundskit och hundkiss ,,hon får inte bada ,(hon luktar illa då hon kommer ) jag bruka be hon gå och bada då ska hon tänka på saken sen kommer de nej de ha inte pappa sagt jag ska göra ,,hon ha för små kläder är dåligt klädd , han ha både underhåll och barnbidrag då man ber han köpa henne kläder är de hans pengar de kommer in på hans konto ,,allt polisanmäler han de flickan säger han tror blint på henne de hon ljuger ,,säger man åt henne trallar hon och håller för öronen ,,jag ha 2 katter en hund dom sparkar hon sen gapskrattar hon måste he bort dom p,g,a mitt barnbarn,,hennes mamma ha med 2 små hunda hon gör lika med

Svar på tråden mitt barnbarn ljuger fruktansvärt