• Svar på tråden iTunes, hur funkar det och vad kostar det?
  • Bordeaux

iTunes är gratis, spelar musik och ljudböcker och filmer(tror jag har inte provat filmer själv) kompatibel med ipod och iphone.
    Jag måste ha itunes för att kunna skapa spellistor och annat i min ipod.

Kanske inte så informativt svar.

• GulTussilago

Många ogillar iTunes, säger att det är bökigt och är sura för att man "måste" ha iTunes för att kunna använda sin iPod.
    Men jag tycker att det funkar fint!

Läs mer på apples hemsida (där du också kan ladda ner iTunes gratis)

• GulTussilago

Köper du gjejer via iTunesstore kostar det pengar. (annars inte)
    Jag har ett e-kort (spärrat till 200kr) kopplat till mitt iTuneskonto, så dyrare än så kan det inte bli för min del

Handlar massa roliga spel till min iPod

• Bordeaux

Jag har itunes utan att ha lämnat konotokortsnummer eller betalat något. Om jag vill använda genius-funktionen som jag inte riktigt fattat vad det är brukar han fråga efter kontonummer och login. Men jag har aldrig uppgett det.

• GulTussilago

Har för mej att man kan ha iTunes utan att skapa ett konto (?) då behöver man inte ange kortnr. Men ska du ladda ner gulliga katten Tom behövs ett konto

• Blivande SuperMorsa

Hm, det kommer nog ta sin tid innan jag lärt mig hur iTunes fungerar. Men något kontonr vill jag inte använda mig av. ...än! Hahaha! =)

• c0ol

Vill du köpa musik eller program som kostar pengar måste du ange kortnr, det är helt ofarligt att göra det.

Det går att skapa ett konto utan att ange kortnr, har för mig att om du klickar köp på en app som är gratis, och sen skapar kontot via den vägen, så får du upp ett val att du inte vill ange någor kortnr. 

Följ mig på twitter www.twitter.com/ralftraskman
Svar på tråden iTunes, hur funkar det och vad kostar det?