Hur genomför vi en reklamation på Swedbank? HJÄLP!
Jag hjälper mina föräldrar med att betala deras räkningar via internetbanken och igår upptäckte jag att det dragits misstänkta summor flera dagar i rad från "Alertpay.com". Som jag fattar det som så fungerar de som mellanhand för att säkra kortbetalning.
Min mamma har dock inte godkänt dessa betalningarna. Det har dragits ca. 700:- och mamma spärrade sitt kort igår kväll för fler betalningar låg reserverade. Min lillebror gjorde för ett par veckor sedan en betalning via internet (med godkännande från vår mamma) och då drogs summan 9 euro. Men det har alltså fortsatt dras pengar från kontot med jämna mellanrum. Olika summor hela tiden. Min bror säger iaf att han inte har köpt något eller liknande.
Så idag var jag med mina föräldrar på banken. Nytt kort är beställt och för att få tillbaks pengarna ska vi göra en reklamation via nätet. Men hur funkar det? Jag har suttit och letat på Swedbanks hemsida hela kvällen. Det kunde inte göras på banken så nu sitter jag här med uppdraget att reklamera... Enligt kvinnan på banken så skulle det vara enkelt att göra. Antingen så är jag trött eller rent utav korkad
Någon som vet hur jag gör en reklamation på Swedbanks hemsida?