Läst "Vecka 36" av Sofie Sarenbrant?
Ja, har någon här läst den boken? Jag behöver en liten spoiler nämligen...
Är sugen på att läsa den, men klarar inte av barn som dör. Så min fråga är: ska jag läsa eller låta bli?
Tacksam för svar!
Ja, har någon här läst den boken? Jag behöver en liten spoiler nämligen...
Är sugen på att läsa den, men klarar inte av barn som dör. Så min fråga är: ska jag läsa eller låta bli?
Tacksam för svar!
Jag tycker den verkar bra men jag tror inte jag vågar läsa den. Är gravid just nu och jag har två barn sen tidigare som är födda i v. 36 och jag är så himla rädd att även denna lilla ska komma för tidigt så jag tror jag väntar med att läsa boken tills den här graviditeten är över.
Ja, man vill inte utsätta sig för saker i onödan.
Men jag har varit sugen på den här boken sen den kom ut, och nu finns den i pocket. Så jag hoppas att någon vänlig bokläsare kan tänka sig att säga stopp eller kör.
Jag är faktiskt också väldigt nyfiken på vad någon som läst den tycker. Har också varit nyfiken på den sen den kom ut. Så jag hänger kvar lite och ser om du får några svar.
boken var för övrigt superbra och spännande
Den kvinnan som "tar" barnet har fött ett dödfött barn i hemmet berättas lite snabbt om och man kommer på att det är hon och hennes man efter att en polis som är vän med familjen ser ett barnlik i deras frys.
Kan ju vara bra att veta för den som är känslig. Detta nämns dock bara och är inget detaljerat
Ehm okej... nu behöver jag definitivt inte läsa boken när jag vet hur den slutar.
zika:
Tack! Då vet jag med säkerhet att den här boken inte är för mig. Sån tur att jag inte kastade mig över den då.
Ni som bestämmer er för att inte läsa boken gör ingen förlust. Det måste lätt vara en av de sämsta böckerna som någonsin publicerats. Författaren kan inte skriva. Avsnitten som ska vara "rafflande" är skrattretande.
Det finns många bra böcker där ute. Läs någon av dem istället.