ikeas skötbädd
Hej. Ni som har ikeas skötbädd hur är den?
Hej. Ni som har ikeas skötbädd hur är den?
Om du menar den man blåser upp kanterna på så är den helt okej, tycker jag. Jag kan inte tänka mig vad en annan skötbädd hade kunnat göra som inte denna kan, så att säga. Det enda dumma är att det är hål i en av kanterna på skötbädden nu så den är paff. Jag misstänker att det kan ha med en av mina katter att göra eftersom hon gillar att sova på skötbädden. Men ja, det är ju främst kanske första halvåret eller så som man använder skötbädd och då fungerade den bra för då var den inte paff än. :) Och som sagt: det faktum att skötbädden vi har är paff har nog mer med katter att göra än brist på kvalitet.
vilken av dm? de har väl flera?
Har dom fler visste inte det
De har väl bara en?? tycker inte om den, det blev punktering 3 gånger trots att den bara låg på skötbordet. nästa gång blir den någon annan.
har bara haft den till mina barn. funkar helt okej o gör det den ska. min äldsta son är 3 snart, vi har kvar o använder fortfarande den vi köpte innan han föddes.
Har bara köpt en enda skötbädd och det är Ikeas uppblåsbara, den är använd i 2+2,5 år och fungerar fortfarande utan problem (mellan blöjbarnen låg den i kallförråd i 2 år)
har den till vår son ,den vita uppblåsbara, funkar bra men saknar en kant till då vi har ikeas skötbord gjord av trä och lillen sparkar en hel del så jag satte den upp o ner, alltså uppblåsbara kanten ner till och en handduk upp till för att skydda huvudet. Tycker det skulle vara kanter runt hela!
Bra och billig, bytte ut den ett par varv också när det hade hänt särskilt maffiga olyckor.
Funkade kanon, använde en till två barn, hade aldrig några problem med den. Det fanns frotte klädsel till dem när jag köpte min, kanon
Hur blåser man upp den. Är ju omöjligt!
Jag gillar att det bara är att duscha av den om det kommit kiss el bajs på, hade aldrig nåt överdrag.
Vi har bara haft den när vi rest iväg eller när olyckor skett på den ordinarie, så vi behövt tvätta överdraget. Jag gillar den kupade bättre då den är mjukare. Samtidigt duger väl IKEAs om man vill ha just en billig skötbädd som går spola av. Vi har alltid haft en handduk över på alla skötbäddar för att snabbt kunna byta överdrag och inte ha det så plastigt. Handdukar är ju billigare än flera överdrag, då det kan gå åt några vid kass mage och läckande blöjor..