• firepuzz

vilket graviditetstest är bästa att testa med?

Jag funderar på att köpa ett test men vilket ska man köpa?

• Svar på tråden vilket graviditetstest är bästa att testa med?
  • lunkentuss

Jag har plussat med stickor köpta på nätet, pregg och clearblue plus -men inte känt mig "nöjd"/lugn förrän jag fått positivt på det digitala clearblue

Så jag röstar på clearblue digital :D

• Snabeldrake

Vill du ha ett säkert test: CB Digital.  

Andra test kan man ju titta ihjäl sig på alla streck. Svagt, starkt, tunt eller tjockt. Eller lite av allt. Drömmer

• lillabambi

jag har kört med rfsu kanon bra, fick tom plus 5 dagar innan beräknat me min sist födde

• agtiwi

CB digital verkar ju vara det som är bäst och enklast. Slipper då fundera på sk spökstreck, för där står det ju svart på vitt anting gravid eller inte gravid.

Lycka till!

• firepuzz

Okej men frågan är om man ska köpa ett billigare först?

• accept

Hade själv aldrig köpt dom billiga stickorna, därför vill jag inte rekomendera dom till någon annan heller,jag körde på Clearblue digital när jag testade, bäst - enklast - smidigast, och som sagt: Där står det svart på vitt!

• sarsparis

Själv hade jag billiga från testlagret, de har aldrig visat fel. hade även deras ÄL stickor.

• Mrs Lilac

Jag testade med clearblue sticka. Fått jättetydligt negativt när det varit negativt och i morse ett jättetydligt plus. Köpt ett digitalt att testa med i morgon bara för att.. Nervös att det plötsligt ska vara minus!?

• accept
    Mrs Lilac skrev 2011-04-02 16:08:06 följande:
    Jag testade med clearblue sticka. Fått jättetydligt negativt när det varit negativt och i morse ett jättetydligt plus. Köpt ett digitalt att testa med i morgon bara för att.. Nervös att det plötsligt ska vara minus!?
    Testa med morgonurin, jag håller tummarna för dig
Svar på tråden vilket graviditetstest är bästa att testa med?