• Boothwalker

Retrovagnsträff sommaren 2011

Skulle vara kul om vi kunde ses i sommar. Vi har ju försökt planera in det innan men det har runnit ut i sanden.

Vi skulle tex kunna ses hos jag af på Gotland när hon har invigning på sitt barnvagnsmuseum. Eller se om man kan få nån visning hos Brio i Osby...

Här kan vi iallafall diskutera det hela =)

♪♫♪ Uuu, aj vish aj vöss ö pönkråcker vitt flavers in maj här ♪♫♪
  • Svar på tråden Retrovagnsträff sommaren 2011
  • Tröttimössan

Perfekt! Jag och mannen har redan planer på att ta husvagnen över till Gotland =) Någongång v. 26-28!

• Boothwalker

=)

Tröttimössan skrev 2011-04-04 20:31:37 följande:
    Perfekt! Jag och mannen har redan planer på att ta husvagnen över till Gotland =) Någongång v. 26-28!
    ♪♫♪ Uuu, aj vish aj vöss ö pönkråcker vitt flavers in maj här ♪♫♪
  • Boothwalker

Hej. Vi funderar på att ha träffen v.32. Samma vecka som medeltidsveckan. Vad tror ni om det? =)

♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Veladis
    Boothwalker skrev 2011-04-29 18:30:01 följande:
    Hej. Vi funderar på att ha träffen v.32. Samma vecka som medeltidsveckan. Vad tror ni om det? =)
    Då kanske jag kan hänga på! Är där då! Beror på om/när/hur min man ska slåss vid ringmuren eller liknande. Mina två barn, 7½ och 5 år är inte så värst intresserade av retrovagnar...
  • Boothwalker
    Veladis skrev 2011-04-29 18:53:52 följande:
    Då kanske jag kan hänga på! Är där då! Beror på om/när/hur min man ska slåss vid ringmuren eller liknande. Mina två barn, 7½ och 5 år är inte så värst intresserade av retrovagnar...
    Vore jättekul!

Vi vet inte hur mycket aktiviteter vi kommer ha än. Men om några är där längre kan ju andra komma en stund när det passar eller nåt =)

Det finns plats att tälta och sånt. Och några sängplatser...
    ♪♫♪ Ajv siin vat aj chous änd ajv siin vat aj niid, änd dät is enaff, tu vant mår vud bi griid. ♪♫
  • Tröttimössan

Å vi ska till Visby den 30/6 och vi stannar en vecka, finns det någon möjlighet att komma och titta?

Please please... {#emotions_dlg.flower}

• Boothwalker
    Tröttimössan skrev 2011-05-05 06:42:21 följande:
    Jag frågar "jag af" för jag antar att det är hon som bestämmer det... Flört
    Ha. Jo det är ju hennes vagnar =)
  • Tröttimössan
    Boothwalker skrev 2011-05-06 00:40:31 följande:
    Ha. Jo det är ju hennes vagnar =)
    Ja kan vara bra att veta om hon lägger nyckeln under mattan eller under en blomkruka Flört
  • Boothwalker
    Tröttimössan skrev 2011-05-06 07:55:52 följande:
    Ja kan vara bra att veta om hon lägger nyckeln under mattan eller under en blomkruka Flört
    Tror hon brukar hänga den i en av hundarnas halsband... =)
  • Boothwalker

Jag var där för två år sen. Det var imponerande då men nu har hon ju ännu fler vagnar =)

• Tröttimössan
    Boothwalker skrev 2011-05-18 08:44:02 följande:
    Jag var där för två år sen. Det var imponerande då men nu har hon ju ännu fler vagnar =)
    Åååå hoppas man får klämma och känna så det inte är ett sånt dära rep förspänt som hindrar
  • Boothwalker
    Tröttimössan skrev 2011-05-18 11:59:30 följande:
    Åååå hoppas man får klämma och känna så det inte är ett sånt dära rep förspänt som hindrar
    =)
Svar på tråden Retrovagnsträff sommaren 2011