• Culete

Nágon som kan kvalitetsbesrkiva Peugeot 5008? Alt rekomendera annan bra 5+2-sitsig bil!

Háller pá att kika runt efter en 5+2 sitsig bil och snubblade över Peugeot 5008 men dá jag kan náll om bilar vill jag veta lite vart dessa bilar stár rent kvalitetsmässigt. Den verkade ju annars rätt bra i pris men kanske är det som det att du fár vad du betalar...

Gillar annars tex Toyota Landcruiser väldigt mycket men har inte riktigt lust att lägga ut den summan pá min förstabil...

Andra tips pá bra, stora, och prisvänliga bilar med kvalitet tas gärna emot!!

~~ Elina 11/06 ~ Gabriel 05/08 ~ Plutt BF 09/11 ~~
  • Svar på tråden Nágon som kan kvalitetsbesrkiva Peugeot 5008? Alt rekomendera annan bra 5+2-sitsig bil!
  • EFI

Toyota Verso uppfyller dina krav, men med bättre kvalitet än Peugeot.

Apple user since 1987
  • Culete

Skall kika!

Fler tips eller tycken? =)

• Pixboy

Mazda 5 är inte fel. Skjutdörrar gillar vi!
    Ford har släppt sin nya Grand C-Max, Ford S-Max är en körglad typ

• Culete

Vart idag iväg och kikade pá Toyota Verso och den var faktiskt bättre för mej personligen än jag trodde.
    Gillade storleken enormt mycket dá den är lagom stor när man inte har extrasäterna i bruk, vilket är sá vi oftast kommer att ha det, men ändá helt ok med plats när gäster kommer pá besök.

Svar på tråden Nágon som kan kvalitetsbesrkiva Peugeot 5008? Alt rekomendera annan bra 5+2-sitsig bil!