• Ananaspaj

chattsida

har inte en aning om vart man kan chatta längre, känns som att alla sidor går ut på att hitta en partner och det är inte vad jag vill, bara ha skoj och snacka skit en stund sådär som det gick för 10 år sen.
    Behöver verkligen prata en stund men vet inte vart jag ska vända mig,
    Någon som är uppdaterad på chatlivet?

• Svar på tråden chattsida
  • SilverEmma

Inte uppdaterad alls, men bara en tanke...finns inte mIRC kvar?

Då var man fru då!
  • Ananaspaj

inte en aning, har inte varit på mIRC på nästan 15 år, måste nästan kolla för skojs skull  xD

• Ananaspaj

bläh, mIRC finns men det kostar 20 us dollar att registrera sig

• SilverEmma

Men blä...där började jag min chat-karriär för 15 år sedan! Nostalgiii....

Då var man fru då!
  • Ananaspaj

verkligen ^^
    känns som att alla chatsidor nuförtiden handlar om dejting, inte som det var förr på våran tid där man bara kude ha sjok å snacka skit en stund

• Defiance

Man bli nostalgisk, sista gången man chattade var nog 2002 på ett bands officiella sida men sedan lade de ned chatten, nu finns det bara en aktiv messageboard. 

Jag upplever det som att det fungerade en gång i tiden, nu kan jag inte tänka mig att det skulle vara intressant att chatta eftersom det är inte längre populärt förmodligen saknas det en bredd av olika människor på sådana sidor som skulle göra det intressant. Det är nu mer populärt med "messageboards".

Who are you going to believe, me or your own eyes?
  • Ananaspaj
    Defiance skrev 2011-04-02 23:04:56 följande:

Man bli nostalgisk, sista gången man chattade var nog 2002 på ett bands officiella sida men sedan lade de ned chatten, nu finns det bara en aktiv messageboard. 

Jag upplever det som att det fungerade en gång i tiden, nu kan jag inte tänka mig att det skulle vara intressant att chatta eftersom det är inte längre populärt förmodligen saknas det en bredd av olika människor på sådana sidor som skulle göra det intressant. Det är nu mer populärt med "messageboards".

messageboards?? som sagt är helt out of date
  • Defiance
    Ananaspaj skrev 2011-04-02 23:06:35 följande:
    messageboards?? som sagt är helt out of date
    Internet forum som FamiljeLiv är.
    Who are you going to believe, me or your own eyes?
  • Ananaspaj
    Defiance skrev 2011-04-02 23:09:32 följande:
    Internet forum som FamiljeLiv är.
    lol ok där ser man ^^
Svar på tråden chattsida