• Anonym (villervalla)

serveringsförslag med "henne" som gäst?

Jag har skrivit här förut, om min väninna ja e så tänd på. Men tror ej nån av oss vågar ta steget pga hon är i chefsposition på mitt jobb. Vi har sååå kul o kan prata om ALLT - utom det. Hon är antagligen bi. Inte jag, har aldrig testat. Vi ses ca var 6e vecka o har sååå kul ihop. Nu ska ja bjuda henne på mat om nån vecka, vi får vara helt ensamma o i fred o jag fantiserar ju som vanligt... (har ja gjort nu i över ett års tid då vi började umgås). Är det bättre att bjuda på nån slags kinamat (självgjord) el potatisgratäng me ordentligt kött till?? Förrätt blir en slags fiskröra. O hur 17 ska ja våga ge nån vink om .....väntar sååå...

• Svar på tråden serveringsförslag med "henne" som gäst?
  • Anonym (.....)

Jaa du, vilken mat du ska bjuda på är ju svårt att säga. Vet du nåt om vad hon gillar? Hon är väl inte vegetarian tex?:-O

När det gäller att ge en vink är det väl jättebra att vara väldigt försiktig och lyhörd. Även om hon vill så kan det ju kännas väldigt nervöst, särskilt om hon inte är på hemmaplan utan hemma hos dig. Dricker ni ett eller tre glas vin (inte mer än det, är mitt tips) gör det ju genast att ni blir mer avslappnade men också mer benägna att kanske visa för tydligt, gå på för fort, om känslorna tar över. Känner båda samma sak och är lika redo lär det väl märkas, men är du inte säker på det, ta det lite sakta och känn dig för. Ni behöver väl kanske prata om förhållanden, såna ni varit ihop med förut, vad ni önskar er av en ny partner osv, kan du ställa lite försiktiga frågor på det området och berätta om dig själv så får du väl en aning om var hon står...?

Jag vet inte vilken tråd du skrivit i förut så jag vet inte om detta blir dåliga råd, du kanske har berättat detaljer man borde veta för att ge några förslag....

Jag vet bara att trots att jag är vrålförälskad i en person (båda lever vanliga heteroliv, vi har aldrig rört vid ämnet öht, men det finns nånting i luften), och inget hellre vill än komma nära henne, skulle jag vara väldigt nervös om jag blev hembjuden. Jag skulle hoppas, men med noll erfarenheter av det slaget skulle jag vara tacksam om det hela gick väldigt försiktigt och kanske att inget ens hände första gången vi var ensamma, men att vi kanske pratade lite mer om det området, närmade oss det, kände varandra på pulsen lite (nej inte bokstavligen ).....så tror jag. Så OM hon ryggar för ev testningar från din sida, kan hon fortfarande vara jätteintresserad, men nervös...

Lycka till och berätta här sen!!

Svar på tråden serveringsförslag med "henne" som gäst?