problem med lusten eller?
Är sedan 8 år sambo med ungdomskärleken, han är den ende jag haft sex med. Så här i backspegeln så fanns lusten kanske första året sedan dess så känns det som att den försvunnit allt mer, fantiserar aldrig om sex och det känns som att jag inte har något behov av det. Oftast har jag ställt upp för att min sambo vill, jag tar sällan initiativ till sex vilket han är ledsen över. Min icke-lust går allt mer ut över honom och jag vet att han grubblar över detta. Har väldigt lätt för att engagera mig djupt i mitt arbete och har en bakgrund med ångest då arbetsbördan varit för hög periodvis.
Min sambo är väldigt uppmärksam och mån om mig men ändå så längtar jag efter nykärskänslan igen. Ibland funderar jag på om jag verkligen är förälskad i min sambo fortfarande och om det finns någon framtid för oss. Jag behöver hjälp med att börja reda ut varför jag inte har någon lust till sex. Har tidigare skyllt på att jag haft mycket på jobbet men jag börjar fundera över om det är så att kärleken har tagit slut :(