• Anonym (hjälp!)

Min man vill bli en gigolo!

Min man frågade mig helt allvarligt om jag kunde tänka mig att han skulle vara en "gigolo". De tjänar ju så bra.  Då frågade jag honom skulle du vilja att jag blir en gigolo? En hora menar du? sa han. (som att han tycker att tjej horor är äckliga men killhoror är bra) Det skulle du aldrig klara av sa han men det skulle han. Iallfall sa jag att han aldrig skulle få det för mig så länge vi är gifta. om han vill det så mycket får han väl skilja sig från mig först. Men nu är det som att han tjatar lite om det. hur "bra" det skulle vara om han tjänade så mycket pengar åt oss o bla bla. (jag tror bara att det är en fantasi som han har fått romantiserat för sig och att det säkert bara skulle vara snygga tjejer som hyr in sig. han tänker inte på alla risker det innebär för alla oss i familjen om han nu skulle göra det bakom ryggen på mig.
    Är lite orolig som det är just nu...

• Svar på tråden Min man vill bli en gigolo!
  • MickeN1973

Ja det var ju en artikel i aftonbladet ang en kille som sålde sig till kvinnor

Han fick kanske inspritation där? 

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2011-04-03 23:26:07 följande:
    Ja det var ju en artikel i aftonbladet ang en kille som sålde sig till kvinnor

Han fick kanske inspritation där? 
    Visst, så trevligt... Undrar bara om ts skulle kunna leva med en sån man som har de tankarna...
  • Anonym

Ha! Vet han om att manliga horor (även de straighta) får in merparten av inkomsten av att ha sex med män eftersom kvinnomarknaden är nästan obefintlig? Däremot finns det väldigt många män som kan tänka sig att köpa en man.

Varför skulle en tjej betala för sex? I synnerhet de snygga. Vi kan ju få sex hur lätt som helst, utan ansträngning. Vi skulle kunna fixa tusentals män på en kväll om vi kände för det (vilket vi givetvis inte gör).

• Anonym (w)

Han inser väl vilket klientelet kommer att vara? De som har råd med en gigolo är kvinnor i övre medelådern.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-03 23:31:58 följande:
    Ha! Vet han om att manliga horor (även de straighta) får in merparten av inkomsten av att ha sex med män eftersom kvinnomarknaden är nästan obefintlig? Däremot finns det väldigt många män som kan tänka sig att köpa en man.

Varför skulle en tjej betala för sex? I synnerhet de snygga. Vi kan ju få sex hur lätt som helst, utan ansträngning. Vi skulle kunna fixa tusentals män på en kväll om vi kände för det (vilket vi givetvis inte gör).
    Någon gång hade det varit roligt att se en tjej ragga upp tusentals män på en kväll, bara för att verkligen få se hur självklart enkelt det går. Jag förutsätter att vi alltså pratar om minst 2000st. Jag har en normalstor kombi som jag kan låna ut för ändamålet, så då återstår bara logistiken för ytterligare 1995-1996 kåta karlar. Jag erbjuder mig också att skriva ut nummerlapparna till 25% av dem.

Jag förmodar att TS make har grepp om att sexköp rimligen måste vara lika olagligt för en kvinna som för en man?
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2011-04-03 23:31:58 följande:

Enligt artiklen i aftonbladet hade han endast kvinnor som kunder, och det var mestadels välstälda kvinnor 30+
    men även de som unnade sig.

Varför vill en tjej köpa sex?  Ja hon vill kanske bara ha sexuell stimulans och inget annat, hon kan vara en upptagen kvinna som inte har tid att söka efter en älskare. 
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2011-04-03 23:41:09 följande:
    Någon gång hade det varit roligt att se en tjej ragga upp tusentals män på en kväll, bara för att verkligen få se hur självklart enkelt det går. Jag förutsätter att vi alltså pratar om minst 2000st. Jag har en normalstor kombi som jag kan låna ut för ändamålet, så då återstår bara logistiken för ytterligare 1995-1996 kåta karlar. Jag erbjuder mig också att skriva ut nummerlapparna till 25% av dem.

Jag förmodar att TS make har grepp om att sexköp rimligen måste vara lika olagligt för en kvinna som för en man?
    Det finns också tjejer som saknar socialförmåga 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-03 23:41:09 följande:

Det räcker med att skapa 10 profiler på div. kontaktsajter och logga in på några sexchattar för att få flera hundra inviter på nolltid. Jag tror verkligen att en tjej kan få ligga gränslöst mycket om kände för det.
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2011-04-03 23:55:35 följande:
    Det räcker med att skapa 10 profiler på div. kontaktsajter och logga in på några sexchattar för att få flera hundra inviter på nolltid. Jag tror verkligen att en tjej kan få ligga gränslöst mycket om kände för det.
    Oftast är det mycket snack om lite verkstad... det är långt mellan en invit till en träff.

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2011-04-04 00:02:11 följande:
    Oftast är det mycket snack om lite verkstad... det är långt mellan en invit till en träff.

Jag har skaffat tillfälligt sex väldigt snabbt när jag har känt för det. Ingen kille har någonsin nekat mina inviter, varken på nätet eller IRL.
    Varför skulle tjejer betala för något som vi får gratis, hur enkelt som helst? Vi kan ju välja och vraka.
  • MickeN1973
    Anonym skrev 2011-04-04 00:07:53 följande:
    Jag har skaffat tillfälligt sex väldigt snabbt när jag har känt för det. Ingen kille har någonsin nekat mina inviter, varken på nätet eller IRL.
    Varför skulle tjejer betala för något som vi får gratis, hur enkelt som helst? Vi kan ju välja och vraka.
    Tydligen gäller det inte alla då det finns en marknad för gigolos som enbart har kvinnor som kunder.

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2011-04-04 00:12:32 följande:
    Tydligen gäller det inte alla då det finns en marknad för gigolos som enbart har kvinnor som kunder.

Den marknaden blir mer och mer obefintlig tack vare internet. T.o.m. fula och överviktiga tanter kan få ligg nuförtiden. Det finns män som går igång på sånt också.
Svar på tråden Min man vill bli en gigolo!