• Percyy

Sååå sugen!

Jag är en tjej på 25 år o bor i gbg.

Jag är bi men har bara haft sex med 1 tjej.

Jag fantiserar hela tiden, kan inte sluta tänka på de. Vill så gärna träffa någon bara för att ses o se vart de leder eller bara mysa. Någon som känner samma? 

• Svar på tråden Sååå sugen!
  • Anonym (Crazy)

Känner väl inte samma kanske..
    Är hetro men haft sex med en tjej till och från i över ett år nu..
    Kan du inte gå in på nån sida på nätet och se om du får napp, bara som vänner och sen kanske de leder nånstans? :)

Kram

• Vassandra

Hej tjejen,

Lösning på ditt problem är enklare än du tror. Det finns massvis med tjejer som är nyfikna på andra tjejer. Det betyder inte att dom inte gillar killar. Själv älskar jag killar men tackar inte nej om jag skulle hitta den där speciella tjejen som gör att man vrider på huvudet.

Prova bara att gå ut på dina lokala klubbar och titta på vilka tjejer som uppmärksammar andra tjejer. Lär dig därefter att skilja mellan en blick som vill döda och en blick av beundran. Därefter så kommer du bli ganska duktig på att se vilka tjejer som kan vara öppna för förslag. Dock kommer du göra fel ibland och gå fram till en helt straight tjej, men det är ingen katastrof.

Om du aldrig vågar så kommer du aldrig någon vart, så börja enkelt genom att studera folk. :)

• Anonym

Finns du på sylvia?
    Prata med mig isf, jag heter Boobiboo

Svar på tråden Sååå sugen!