• patti87

H&M lång klänning...

Vad tycks om den här klänningen?
    till det hade jag tänkt mig och ha jeans jacka när det inte är jättevarmt ute.. och bruna sandaler utan klack..

färgen är khaki (grön) ljusrosa/puderrosa typ..

jag har ljust brunt hår och klänningen går nästan ner till marken..(nuddar er marken)
    tror ni att den skulle passa mig?
    har provat den i affären men vet inte om jag ska köpa den eller ej?
    Har inte använt lång klänning sen jag var liten :P

• Svar på tråden H&M lång klänning...
  • patti87

detta är inte jag!!! :P
    utan modellen ifrån katalogen...

kanske lättare och säga vad man tycker om den när man ser den på

• hannahlilla

Jag har den klänningen i färgen som modellen har, den är superfin tycker jag :) Sen är jag ju iofs gravid också men hade ett bälte under magen (var utomlands nyss). Men tänker absolut ha den i sommar när jag inte är gravid med, skitsnyggt med jeansjacka!

Absolut värt att köpa med tanke på att den är billig med Solig

Elvira, 19/3-07.
  • Takhiza

Mysig klänning. Personligen skulle jag skippa jeansjackan då det är något min mamma på 56 hade haft till och känns väldigt... 80-tal, in a bad way

• patti87
    hannahlilla skrev 2011-04-04 12:10:32 följande:
    Jag har den klänningen i färgen som modellen har, den är superfin tycker jag :) Sen är jag ju iofs gravid också men hade ett bälte under magen (var utomlands nyss). Men tänker absolut ha den i sommar när jag inte är gravid med, skitsnyggt med jeansjacka!

Absolut värt att köpa med tanke på att den är billig med Solig
    hihhi jag är gravid nu : vecka 34...

provade en större storlek...

men ska nog köpa klänningen i mindre storlek för det är i sommar jag vill bära den när jag inte är gravid längre och magen e borta förhoppningsvist ;)

ja priset kan man verkligen inte klaga på :)
  • patti87
    Takhiza skrev 2011-04-04 12:13:03 följande:
    Mysig klänning. Personligen skulle jag skippa jeansjackan då det är något min mamma på 56 hade haft till och känns väldigt... 80-tal, in a bad way
    jag skippar jackan när det är varmt ute såklart
  • patti87

klänningen är köpt nu!

passar även nu när jag är gravid..

men ännu är det lite för tidigt och bära den..visst vi har ju mellan 15-20 grader varmt..men hallooo det är ju bara april än :P känns för tisigt :P och i maj kommer bebisen så efter det ska jag nog använda den..hoppas bara att den ser lika fin ut nu som sen efter graviditeten :)

Svar på tråden H&M lång klänning...