• millisen

Spökar i den nya Lägenheten

Jag och min sambo har flyttade in i våran nya lägenhet för ca tre veckor sedan och redan har det börjat att hända konstiga saker.
    Lampor är tända fast man VET att man har släkt dom grejer flyttar på sig till ställen där dom aldrig har varit förut. Saker försvinner, katterna beter sig konstigt mm mm.

Är det bara jag som har spöken hemma?

• Svar på tråden Spökar i den nya Lägenheten
  • MaryJane

va coolt, jag vill också ha spöken hemma, men här är det nog tomt på andar.
    Har det hänt något mer fränt?

• millisen

Japp Idag var en lampa i ett rum tänt fast vi har släkt den. Frågade min sambo om han hade tänt den men det hade han inte oc jag har varit på jobbet under dagen.
    En natt så började vattenkokaren att koka, tur att att det var vatten i den och att jag vaknade av ljudet.

• MaryJane

va coolt, jag vill också ha det så hemma.
    Har en kompis och hemma hos henne spökar det kanon mycket, där händer det alltid roliga saker. Balkongdörrar som öppnar sig (fast dom är låsta) kastruller som ramlar ur köksskåp och så på natten kan man ibland se en gammal tant i ena sovrumsväggen. Stereon har också satt på sig någragånger..
    Älskar allt som har med spöken att göra!

• mia79

Usch jag skulle vara livrädd...skulle inte våga bo kvar...

• Lovasraramamma

fyyy jag skulle pissa på mej.

• Filippa

Vi har en gubbe med hatt här hemma.
    Här tänds det lampor, persiennerna dras ner eller upp ibland.
    Men känner inget obehag av det.
    Skall snart flytta, så vi får se om han stannar kvar i lägenheten eller flyttar med oss, haha.
    Min mamma tror ej på sådant men visst blev hon lite osäker efter att varit här.
    Vi gick hem ifrån med släckta fönster lampor och en persien nerdargen.
    När vi kom hem var persiennerna uppdragna och en lampa tänd!

Svar på tråden Spökar i den nya Lägenheten