• Anonym

Vill ha en så mjuk dildo som möjligt - silikon eller jelly?

Jag har aldrig fått orgasm med min man, och inte med någon annan för den delen. Vi har provat det mesta. Häromdagen tog jag - äntligen - mod till mig och berättade att jag onanerar med en (barn)leksak som är både mjuk och len på samma gång. Tyvärr vill han inte att vi/jag använder den när vi har sex eftersom han tycker det skulle kännas fel/konstigt vilket jag kan förstå. Dock skulle jag isf behöva någon dildo som är så mjuk som möjligt. Det känns som om det är det sista hoppet att få orgasm med min man och jag är desperat!! Är sååå trött på att aldrig få komma när vi har sex! Vibrator har jag testat - inget för mig. Det är så olikt det sättet jag brukar onanera på (och då får jag orgasm). Vilket material på dildo skulle passa mig bäst tro? Tack på förhand.

• Svar på tråden Vill ha en så mjuk dildo som möjligt - silikon eller jelly?
  • Martin 814

silikonstavarna är klart bäst och lättast att rengöra prova en H20 TROJAN frugan älskar sin...fins hos martin shop.se   KRAM!

• Lis Alm

Båda materialen kan vara både hårdare och väldigt mjuka, det skiljer mellan produkterna. Så man kan inte säga att det ena materialet är mjukare än det andra.

www.lustjakt.se kan du läsa egenskaper om varje produkt och på så sätt kan du se om en produkt är ex hård eller mycket mjuk, även ytstruktur och ljudnivå är några av egenskaperna som du kan se.
    Detta för att man ska kunna se så mycket som möjligt om produkten man köper.

Lycka till!

Svar på tråden Vill ha en så mjuk dildo som möjligt - silikon eller jelly?