Babysim i Götet
Undrar var det finns babysim i Göteborg. Min son är nu 2,5 mån och älskar att bada i badkaret så jag tänkte att nu är det väl dags att prova "större vatten".
Tipsa gärna!!
Undrar var det finns babysim i Göteborg. Min son är nu 2,5 mån och älskar att bada i badkaret så jag tänkte att nu är det väl dags att prova "större vatten".
Tipsa gärna!!
Frölunda kulturhus har drop-in på fredagar men man måste ringa och anmäla sig först. Bra alternativ om man vill testa på innan man köper en hel kurs.
Tack för tipset mojkan!
Dom har babysim på Hälsans Hus i Landvetter också. Är inte insatt men det finns drop-in där också.
Måste rekommendera: www.aquabarn.se
Det finns massor av babysim i Göteborg! vi gicki Bräcke på Hisingen och det kostade inte så mycket pengar. Hagabadet har för 2700:- för 10 ggr och det var liiiite dyrt. Vi betalade en tusenlapp tror jag.
Om du kan åka en liten bit kan jag rekomendera vattenpalatset i lerum. De har drop in på onsdagar mellan 11:10 och 12. Kostar hundra kronor och man behöver inte anmäla sig. De tar max 20 barn och det brukar inte bli fullt. Sen kostar det 1800 för 20 ggr.
Tack för tipsen ska kolla runt vilken som är enklast att ta sig till, priser mm.