• Anonym

Fleshlight

Har en Fleshlight som jag använder ibland men saken är den att jag skulle vilja ha en lösning (maskin) som gör jobbet åt än så man slipper att använda händerna som när man runkar. Någon som har någon erfarenhet av någon maskin som kan sköta "pumpandet" av Fleshlighten så man själv bara kan lägga sig tillbaka och njuta?

• Svar på tråden Fleshlight
  • Matte72

Hehe, jag har inte löst det med en maskin men sambon sköter gärna pumpandet då och då och det är ypperligt skönt ;)

• Anonym (Bilthimi)

appråpo fleshlight...hur känns dom ?

• Vedx
    Det finns lite olika sätt du kan använda din Fleshlight på. Läste här http://fleshone.com/six-creative-ways-to-use-a-fleshlight/ att man tex kan stoppa den i en sko å använda det som hållare! :D

Montera den på en skruvdragare om du vågar! :D

Anonym (Bilthimi) skrev 2011-04-05 16:20:25 följande:
    appråpo fleshlight...hur känns dom ?
    Inte som den RIKTIGE varan men bättre än allt annat! Fast Fleshlights är rätt dyra!
  • Anonym (Bilthimi)
    Vedx skrev 2011-04-05 22:47:12 följande:
    Det finns lite olika sätt du kan använda din Fleshlight på. Läste här fleshone.com/six-creative-ways-to-use-a-flesh.../ att man tex kan stoppa den i en sko å använda det som hållare! :D

Montera den på en skruvdragare om du vågar! :D

Inte som den RIKTIGE varan men bättre än allt annat! Fast Fleshlights är rätt dyra!
    The real deal är ju såklart alltid bättre, vare sig det gäller fitta o fleshlight eller något annat.
  • Anonym
    Anonym (Maskinlover) skrev 2011-04-06 17:38:52 följande:
    Tjena

Jag köpte min maskin här www.vuxentoys.se/fleshlight-maskin/

Den kostade ju en slant men resultatet var värt det. Till dig som undrade hur en fleshlight känns, ja någon bättre sexleksak för oss män finns nog inte :)

Lycka till
    Den såg ju lovande ut. Är den något att ha? Väsnas den mycket och går det att variera hastigheten. Har jag försått rätt att den både roterar och pumpar fram och tillbaka?
  • The Riddler

fyy skulle aldrig köpa nått sånt, inte ens om alla kvinnor utplånades

• Anonym (Myran E)

Sätt den i ett fast grepp, typ lägg den på sängkanten så står du på knäna på golvet sätter på den, ungefär som att knulla någon på bakifrån, låt den ligga i varmt vatten först och riktigt med varmt glidmedel så känns det som en riktigt fitta.

• Matte72
    The Riddler skrev 2011-04-06 21:39:49 följande:
    fyy skulle aldrig köpa nått sånt, inte ens om alla kvinnor utplånades
    Och din poäng är..?
Svar på tråden Fleshlight