• Anonym (Undrande)

Sexställningar i toalett + tips på ställen att ha sex på i stan

Rubriken ska ni kolla på nu, har ni några tips? :)

Innan torsdag vill jag ha många tips.

• Svar på tråden Sexställningar i toalett + tips på ställen att ha sex på i stan
  • Anonym (Undrande)

Hjälp!. Måste få lite tips.

• Anonym (Dasset?)

Varför så sunkigt som inne på en toalett?

• Anonym (Undrande)

Eftersom kan bara ha sex i stan, men vet du några andra tips?

• Här och nu

Jag hoppas ts inte menar I utan PÅ toaletten.

• Anonym (Undrande)

Haha, ja på toalletten ;)

• Anonym (sex)

han sitter på toa, hon grenslar och rider eller rider honom med rumpan mot honom ( se upp om det är en toa som är fäst i väggen ) Skäms
    stående bakifrån brukar funka bra, om det är en stor toa med handfat kan hon sitta på det( men för sjuttorn riv inte ner det , brukar dundra bra)
    Toa brukar bli snabbisar för folk väntar och bered dig på blickar när ni kommer ut  Oskyldig

Ställen i stan , vilken stad men generellt
    Parker , kyrkor , bibliotek , teatrar , alla offentliga byggnader

Ha så skoj

• Anonym (Dasset?)
    Anonym (Undrande) skrev 2011-04-05 16:53:45 följande:
    Eftersom kan bara ha sex i stan, men vet du några andra tips?
    Det är inte så att ni kan gå hem till någon utav er eller kanske lyxa till det på ett hotellrum?!

Men bakifrån ståendes eller att man håller upp tjejen mot väggen...
    Inte för att någon av de ställningarna hade vart så upphetsade på ett dass kanske.. Lite sådär fjortisfasoner. Men men, upp till var och en!
  • Anonym

Provrum i nån butik? över skötbordet på McDonaldstoaletten?

• Anonym (Undrande)
    Anonym (sex) skrev 2011-04-05 16:58:05 följande:
    han sitter på toa, hon grenslar och rider eller rider honom med rumpan mot honom ( se upp om det är en toa som är fäst i väggen ) Skäms
    stående bakifrån brukar funka bra, om det är en stor toa med handfat kan hon sitta på det( men för sjuttorn riv inte ner det , brukar dundra bra)
    Toa brukar bli snabbisar för folk väntar och bered dig på blickar när ni kommer ut  Oskyldig

Ställen i stan , vilken stad men generellt
    Parker , kyrkor , bibliotek , teatrar , alla offentliga byggnader

Ha så skoj

Det handlar om mig och en kille, men tror du att omklädningsrum på en affär kan vara? :), det finns sånnadära stora, kan ju ta med mig en bunt med kläder och "prova" de.
  • Anonym (Undrande)

Hmm, man kanske väger lite för mkt för ett skötbord? ;) Har inte råd till hotellrum.

Svar på tråden Sexställningar i toalett + tips på ställen att ha sex på i stan