• NathaliieN

drogberoende pappa. ?

usch, nu är min son ett halv år och kämpar som ett djur med pappan, när vår son kom, stack han , skaffa ny tjej, höll på att supa, ta drogor, sen blev det lite bättre, till för ca 1 månad sen då det visade sig att han hållt på med drogor iallafall, sen söp han till det, misshandla sin syster, blev arristerad.. sen söp han till det igen, hota sin syster blev arristerad, nu är det 3 veckor sen han träffa sin son eller hörde av sig.. jag vet helt enkelt inte vad jag ska göra..

han säger att han går på beroende enheten, men hur ska jag lita på att han inte håller på.. ska jag låta han träffa sin son eller inte ? usch vad jobbigt allt är när ska det sluta ?

någon som varigt i samma situvation?

• Svar på tråden drogberoende pappa. ?
  • Lilith Dark

Inte i riktigt samma situation men med det gemensamma att det var/är droger med i bilden. Han säger att han själv inte använt men det tror jag vad jag vill på. Nu har han blivit dömd till fem månader behandling som han avtjänar. När han blir släppt kommer jag att kräva regelbunden provtagning på BC ett par månader innan han ens får vara ensam några timmar med barnen. Innan det får han träffa dem här när han blir släppt.

www.lilith.se Sveriges mest menlösa blogg
Svar på tråden drogberoende pappa. ?