• Analuna

Mensvärk som tecken på misslyckad IVF?

Jo, jag vet. Mensvärk verkar för många vara ett tisigt gravetcken men likaså kan det ju vara ett tecken på att allting håller på att gå åt skogen.

När har mensvärken börjatt för er (och jag vet att vi är många) som misslyckats med IVF?

• Svar på tråden Mensvärk som tecken på misslyckad IVF?
  • Löken

Min mensvärk kom i natt, och jag började blöda igår.

• mava

Jag hade mensvärk under min ruvarperiod och den kom ca 1 vecka efter ET trodde till 100% att det var kört, jag var gravid och har en liten grabb på 3 mån, så ge inte upp!

Lycka till!!

• MajaIda

Min mensvärk kom ca dag 14 i vårt misslyckade IVF,
    när jag blev gravid hade jag mensont dag 8 , då ägget fäste..sedan till & från hela tiden;)

• Analuna

Löken: Jag beklagar verkligen att det inte gick. Kände du någontng under ruvningen.

Mava: Tack för dina snälla ord! Jag har förstått att det i många fall kan vara så och det är klart man hoppas. Ville också veta hur motsatsen var men det slutliga svaret lär ju bli att det inte finns ett entydigt svar.

• Analuna

Urk, nu har jag mer molande värk och när jag torkade mig fanns det rosa spår. Är på ruvardag 6. Det här är ju inte klokt!

• marre 2

Fick min mens i går på ruvar dag 12. Jag orkar inte mer snart.
    Lycka till!!

• cartman

Analuna; ruvardag 6, kan ju vara en "nidblödning".... Kolla med Sanna73, tror hon hade det omkring den tiden. Har inte känt nåt under hela ruvningen, men nu molar det både i mage och svank. Hoppas att det är som det ska.
    Vet att det är många som haft molvärk´under ruvningen precis som tvärtom och ändå testat positivt. Verkar vara väldigt olika.
    Håller mina tummar för dig, det vet du!

• Löken

Analuna: Det enda jag har kännt är av vaggisarna att brösten spände, men det var bara för ett par tre dagar. Ja just nu e det tungt, men det e bara att bryta ihop och gå vidare!!!
    Snart e det vår tur!

• karon

Jag hade grym mensvärk och väldigt ömma bröst under andra veckan efter ET. Var så säker på att det skulle misslyckas, men tjuvtestet visade annorlunda!

Hoppas det bor någon i din mage!

• Analuna

Det hoppas jag också men det ljusrosa som jag "grävde" fram igår kväll känns inget bra alls.

Svar på tråden Mensvärk som tecken på misslyckad IVF?