• Jobbtjej

Enkätundersökning om apoteksvärderingar (kvinnor 25-55)

Hej!

Jobbar just nu med mitt examensarbete. Vi undersöker om två fristående apoteks målgrupper (kvinnor 25-55 med familj) har lyckats uppfatta/fått ta del av apotekens värderingar. Jag skulle verkligen uppskatta om ni tog er tid att besvara vår enkät som tar en minut.

Vi är färdiga med intervjuerna, och har nu gått vidare till enkätdelen, där vi ska samla ihop just era åsikter.

Enkäten bygger på att deltagaren graderar hur väl de tycker att en värdering passar in på respektive apotek. Vi vill veta om man har uppfattat detta genom att gå in i butiken, träffat personalen, läst eller hört något i tidningarna eller om reklamen har påverkat.

Klicka på läenkn för att komma till undersökningen direkt eller kopiera in den till din webbläsare:

kwiksurveys.com/

Undersökningen tar i genomsnitt bara 1 minut och innehåller tre sidor.

Kritik uppskattas! Är det något som är oklart? Tips/råd/funderingar? Berätta, så ska vi försöka förbättra den!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 11:10
    Om ni inte vet - klicka i "osäker".
    Apoteken som det handlar om är Apotek Hjärtat och Kronans Droghandel.
    Dessa är Sveriges idag två största fristående apotek. Känner du inte till en av dessa är det OK att inte svara.
  • Svar på tråden Enkätundersökning om apoteksvärderingar (kvinnor 25-55)
  • Syster yster lyster

Det var inte helt enkelt att fylla i enkäten. Jag saknade alternativet vet ej/ingen åsikt/N.A. Ett av apoteken har jag aldrig stött på men skulle ändå berätta hur jag tycker personalen är.

Bara lite feedback till er. Lycka till!

• Jobbtjej
    Syster yster lyster skrev 2011-04-06 10:26:23 följande:
    Det var inte helt enkelt att fylla i enkäten. Jag saknade alternativet vet ej/ingen åsikt/N.A. Ett av apoteken har jag aldrig stött på men skulle ändå berätta hur jag tycker personalen är.

Bara lite feedback till er. Lycka till!
    Tack!
Svar på tråden Enkätundersökning om apoteksvärderingar (kvinnor 25-55)