Någon som testat "baby klister"?
Nyfiken om någon testat detta i samband med ivf eller äd?
helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html
www.naturoghelse.dk/shop/fructus-femina-comp-4261p.html
Nyfiken om någon testat detta i samband med ivf eller äd?
helsehelse.dk/shop/fructus-femina-populaert-6602p.html
www.naturoghelse.dk/shop/fructus-femina-comp-4261p.html
Jag vet en i Umeå som fick det..om det är sådant IVF kliniken förser dej med alltså . Jag frågade då min läkare om det några veckor innan mitt 4:e IVF i höstas och han sa att de i Falun var första testare och i deras forskning/statistik på det så gjorde det ingen nytta mer än mentalt. Jag litar helt och fullt på min läkare då vi diskuterat endel så tror inte han det gör skillnad alls så är det så jag väljer att tro också.
Ok, nu kollade jag länken...inte det jag tror hon hade
Ethanol?! Njäe, det skulle jag nog vara lite försiktig med, hmmm skeptisk Snösport, du tänker på ett Glue det pratades om ett tag..?
Vad innehåller det? Låter ju onekligen "för bra för att vara sant".
Ethanol brukar ju anv i flytande mediciner som konservering (tänker..........eller?)
zinfandeln: hi,hi,hi! Japp du har helt rätt. Dock sett när jag sökt på utländska siter att det finns ngt glidmedel som heter typ ngt liknande men hittar det inte nu givetvis.
Conceive Plus som jag tänkte på...testat det ngn? Funderade på att köpa det för jag behövde lite glidmedel ibland och om det även hjälper så gör det ju inget.
Har läst om "baby glue" tidigare vilket var något man tillsatte i lösningen som äggen ligger vid ET. Frågade också Falun Snösport men de ansåg detta var verkningslöst.
Detta verkar mer vara en form av homeopat-droppar om jag förstått det rätt. Ethanolen är nog ofarlig då det rör sig om droppar, man ska nog passa sig för att hals direkt ur flaskan.
Tack för länk Mamma till V 08.
Hm, dropparna innehåller Berberis Vulgaris, men när jag googlat runt nu så hittar jag det under örter som ska undvikas under graviditet:
www.pregnancyandchildren.com/pregnancy/pregnancy_dangerous_herbs.htm