muskelryckningar, är så orolig :(
Hej , Jag har haft muskelryckningar i hela kroppen dagligen flera gånger i olika kropsdelar. Ibland känns det som om det fladdrar inuti, ibalnd att det pulserar några gånger. Man kan även se att huden går upp och ner. Pirrar även ofta under högra hälen. Mår jätte dåligt över det här. Har träffat två olika neurologer som har undersökt mig men inte tagit några prover. Båda har sagt att jag inte har nån neurologisk sjukdom. Att det förmodligen beror på stress. Men jag kan ändå inte koppla av. Kan inte sluta tänka på det eftersom jag känner dessa symptom hela tiden. kan man verkligen få dessa symptom av stress och så länge? Detta förstår min vardag... Mår så dåligt, När man googlar på symptomen så dyker det massa läskiga sjukdomar.... Är så rädd. Kan bara inte acceptera att jag får dessa konstiga känningar av stress? Hur kan stress framkalla ryckningar? Känner mig inte ens stressad har försökt koppla men det fortsätter bara. Någon som kan ge mig råd? Någon som känner igen sig??? Tacksam för all hjälp