• Thine

Vänner sökes i skaraborg

Hej
    Jag söker vänner i skaraborg som man kan hitta på roliga saker med, krogen, dansa, fika. Jag är gift och har tre barn, 7,6 och 1 år. Vi bor i ett hus i ett litet samhälle. Jag tycker väldigt mycket om djur, har hund, kanin, katt m.m. Är även hästintresserad men har ingen tillgång till häst just nu. Jag skulle vilja ha en vän man bara kan umgås med, ut och gå, eller om du har barn, låta dem leka ihop. Det vore jättekul.
    Skriv gärna till mig om det är intressant.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 21:13
    Min mail/msn är thine_toyotasupra@hotmail.com
    Ni får gärna skriva där om ni vill, jag är intresserad av alla. :)
  • Svar på tråden Vänner sökes i skaraborg
  • Anonym (skaraborg)

Hej, jag kommer ifrån skaraborg, och har inte speciellt många att umgås med.
    vart kommer du  ifrån? vill du inte skriva det här så låt mig veta om du vill ha min msn.
    Mvh

• Lizzyy

Hej! Jag bor i Skara. Ska du på helgens bytesmarknad? Fika där?

• Thine

Lizzy: Vad är det för bytesmarknad? Det har jag missat. Bor i Lundsbrunn. Det vore kul med en fika tycker jag. Min mail: [email protected]

• Lizzyy

Imorgon på fokus är det bytesmarknad. I Skara då :) börjar 9.30 till 14. Var där tidigt :)

• kiwi2012

finns i Lidköping och inte många vänner här... kan det finnas ngn här?

Alex 980805 - Mio 051213 - BF 110424
  • Carro27

Finnes: En pratglad Carro i Skövde som heller inte har någon speciell att göra det där roliga med! =) Hör av dig om det verkar intressant , annars ha en fortsatt trevlig söndags kväll=)

• Marie789

Hej! Jag bor i Lidköping kommer att ha mitt första barn i december, vill gärna träffar andra mammor. :)

• snorvis

Hej!

Här finns en till som snart kommer att bli Skarabo (letar hus). Är 29 (snart 30) år och har två barn, en son på 4,5 år och en dotter på 3 år. Är helt ny i Skaraborg och har ingen som helst koppling till trakten förutom att både jag och min man fått jobb här. Har alla vänner och familj kvar 25 mil bort. Vill mer än gärna lära känna lite nytt folk att kunna umgås med, men jag kanske är lite väl sent ute i tråden?!

Svar på tråden Vänner sökes i skaraborg