förbannelse!!!
Jag undrar om man kan vara drabbat av förbannelse,om ngn kan ha utfört förbannelse på en
och hur får man bort det!!
Jag undrar om man kan vara drabbat av förbannelse,om ngn kan ha utfört förbannelse på en
och hur får man bort det!!
Nej , låter inte det lite ologiskt tycker du?, däremot kan man ha otur.
Förklara gärna varför du undrar så kanske jag kan vara till hjälp.
ska försöka förklara lite
att man har oturen med sig
eller att en nära person som (min man) från att han älskar mig och är snäll ändras och blivit ointresserad
utan att det hänt ngt specialt,men när min vännina frågade mig om vi åt maten som hans ex hade lagat och skickat till oss,då börjar jag bli rädd och lite misstänksam
för hans ex och hennes familje kan göra sånt
asså jag säger inte att jag tror och inte tror på det men att när hon hade skickat mat flera gng,hon hata jo mig men plösligt börja skicka mat osv sen min man är konstig sista tiden (kan bero på annat oxå) men inget va jag vet.
Men en vännina frågade om vi hade ätit mat som ngn främmande blev jag nästan rädd,hur visste min vännina! har jo aldrig brättat för henne
Så du tror att hon har skickat en förbannelse via en maträtt ? är det korrekt uppfattat?
Det kan inte vara så att din man inte älskar dig o är otrogen? Kanske rent av med sitt ex?
För övrigt - VARFÖR har hon skickat mat till er?
Äter din man av maten hon skickar?
Nej man kan absolut inte kasta förbanelser som funkar över folk om folk inte tror på dem själva förstås.
Kan det vara så att du försöker hitta en förklaring till varför din man beter sig som han gör och då känns en förbanelse som en bra grej efter som då är det inget han väljer att göra och inget du har gjort för att det ska bli på det viset
jag tänkte inte mycket på det inann,vf hon skickade mat till oss i flera dagar!,vi bor nära,tänkte hon kanske vill bli vän med oss
Hon har varit elak förut,men sen efter hon hade skickat mat under flera dagar,i en vecka inget hände sen börja hon skicka elaka sms till mig.
Sen hörde jag fr min man syster att hon och hennes mamma kan sånt skit
Min man har ändrats mk,konstigt så plötslig under 2 veckor att man blir som han?? inte ringa,inte leka med våra flickor?inte handla,pratar knappt. Jag vet att inget annat inte hänt,på jobbet och kompisar osv.
Han kanske är otrogen,då får han gärna dra åt helvete hhh
Men jag tycker nu att det va såå konstig att exet kom nära mig sen försvann ,sen vf sa min vännina så!
Jag har aldrig pratat om det där med mat osv,hon sa plötsligt att i köket,i maten kanske har ngn kanske din mans ex skickat ngt till Er. Jag blev såå rädd vf sa hon det! Jag frågade henne hon sa jag vet inte när jag va i köket det kändes så. Jag har inte sagt ngt om min man,att han e som han e senaste 2 veckora-
konstigt
Så din mans syster antyder att din mans ex. samt mamma kan svart magi? Förstår jag dig rätt?