• Anonym

BB

Vad tänkte du när du skaffade silikonbröst?

Carolinas modellagentur ville inte att hon skulle förstora brösten.
    Foto: MARIA ÖSTLIN

Efter segern i Big Brother kom Lina Gynning ut till en hysterisk folkmassa.
    Foto: GUNNAR SEIJBOLD

Carolina har fotograferats för Playboy av Bingo Rimér.
    Foto: ULF HÖJER

Carolina och Olivier var på väg att gifta sig.
    Foto: GUNNAR SEIJBOLD

I sängen med Carolina.
    Foto: ANDREAS BARDELL
    Carolina Gynning
    Ålder: 25. Familj: Mamma Agneta Gynning och pappa Max Nilsson. En lillebror, Pontus, och en lillasyster, Andrea - och en styvmamma, Marita. Bor: "Jag har en lägenhet i Malmö, bor i Stockholm och kommer antagligen att flytta till Paris i höst." Okänd merit: "Jag hade en konstutställning med min mamma, som är skulptris, i Malmö - och jag sålde alla mina tavlor."

bildspecial Vita drömmar Carolina visar hetaste modet för midsommarflickor.

Big Brother- vinnaren Carolina om Olivier, filmkarriären och framtiden

1. Ena dan ska du gifta dig med Olivier de Paris och nästa är det slut - det låter lite oseriöst?
    - Jag är en väldigt intensiv och impulsiv person och fattar beslut utan att tänka mig för. Känns det bra så är det bra, liksom. Livet blir roligare om man lever så, men samtidigt kan det bli så här. Jag menar, jag tycker jättebra om Olivier, men det funkade inte när vi kom ut från Big Brother-huset.
    2. Som modell - hur håller du dig i form?
    - Jag tränar på gym och springer och försöker äta nyttigt och inte dricka för mycket. När jag var i Big Brother-huset gick jag upp jättemycket - min agentur fick en chock när jag kom ut - så nu är det hårdbantning som gäller.
    3. Du är med i en fransk storfilm med bland andra Johnny Depp och Anouk Aimée. Berätta!
    - Jag har en liten roll. En kärleksscen mot Alain Cohen. Plus en scen runt frukostbordet. Filmen handlar om tre män som liksom är avundsjuka på varandra. Två är gifta och en är singel. Det handlar om hur man ska leva sitt liv, ska man vara singel eller gift, leva tryggt eller vilt och galet? Det var jättekul att jobba med så duktiga skådisar. Tyvärr träffade jag inte just Johnny Depp.
    4. Är skådespeleriet det du helst vill syssla med?
    - Ja. Jag hoppas få fler chanser. Jag tror det handlar om tur. Jag har ingen utbildning och tänker inte skaffa mig nån heller. Det är många som går fina utbildningar och sen blir de ingenting i alla fall. Det handlar inte om det. Det handlar om star quality.
    5. Du började som modell - hur upptäcktes du?
    - Jag stod vid en busshållplats hemma i Ljunghusen utanför Malmö, nere vid Falsterbo, och väntade på bussen och så stannade en bil. En kille vevade ner rutan och presenterade sig som Torgny och sa att han jobbade på Sweden Models i Malmö. På den vägen är det.
    6. När du skaffade silikonbröst, då tänkte du: Jag vill göra det här därför att"
    - Därför att jag alltid varit fascinerad av kvinnliga former och när jag inte fick några stora bröst själv tänkte jag: Jag kan lika gärna fixa dem själv. Jag var 18 år. Mamma sa: "Det är ditt val, jag är glad om du är glad."
    7. Det var inte ett krav från modellagenturerna?
    - Nej, snarare tvärtom. När jag fick idén att fixa brösten sa de: "Nej, nej, nej!" Jag jobbade i
    Italien vid tillfället och de hade tänkt lansera mig som "Den nya Britt Ekland" - och hon var ju väldigt platt. Modebranschen gillar inte stora bröst.
    8. När du säger att du
    gillar kvinnliga former, vilka kvinnor är dina ideal?
    - Marilyn Monroe. Anita Ekberg. Det är fantastiskt med kurviga kvinnor.
    9. Blond och stora bröst - känner du att folk underskattar dig, att de har fördomar?
    - Att jag haft som mål att leva upp till det här kvinnoidealet har ingenting att göra med hur intelligent jag är. Genom att vinna "Big Brother" bevisade jag att en tjej som är blond och har stora tuttar också kan. Du filmas 24 timmar om dygnet och jag var verkligen mig själv - och folk gillade mig mest av alla.
    10. Var du en sån som blev hatad i plugget av de andra tjejerna - eftersom alla killar ville ha dig?
    -Ja, det var lite så. De äldre tjejerna, de som gick i nian, blev jättesura. Jag gick i sjuan - och tog deras killar, hahaha.

• Svar på tråden BB
  • Mamba

???? Och vad är detta?
    Har det med sex och samlevnad att göra? En intervju?

• Knytets mamma

Ungefär samma tankeställning som jag fick...
    Vaddan detta???
    Intressant för vem?

• Upptagen

Kanske Carolina själv som ville sprida ut den?

Svar på tråden BB