• vickiis

Någon som vet av en bra Advokat i Umeå?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-07 14:51
    Har en son på snart 15 år och har sökt egen vårdnad eftersom att han har en pappa som själv har valt bort kontakten med pojken. Letar nu en bra Advokat I umeå. Tacksam för alla svar.

• Svar på tråden Någon som vet av en bra Advokat i Umeå?
  • DreamBaby

Marianne Johansson på Umeå advokatbyrå.. Och Annelie på Kaidings..
    Bästa i Umeå!

Lycka till!! 

• TaBz

Kvinnojouren i Umeå har en juridikjour som man kan vända sig till. Det är engagerade juriststudenter som jobbar ideellt och erbjuder kostnadsfri rådgivning och stöd till kvinnor som utsatts för brott av olika slag eller vid tvister. Kanske kan vara något? Om inte annat kan de säkert hänvisa vidare och ge bra tips.

http://www.kvinnojoureniumea.se/var-jour/juridikjouren/

• Trolletroll

Universitetet har en juristutbildning med en grupp som jobbar gratis åt dej som rådgivare iallafall. Kolla med kåren på universitetet!! 

• therese12317
    vickiis skrev 2011-04-07 14:47:33 följande:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-07 14:51
    Har en son på snart 15 år och har sökt egen vårdnad eftersom att han har en pappa som själv har valt bort kontakten med pojken. Letar nu en bra Advokat I umeå. Tacksam för alla svar.
    Vilken advokat valde du? Var han eller hon bra? Har hamnat i en jävligt jobbig sits med min före detta som kräver gemensam vårdnad om vår dotter och vet inte vad jag ska göra... Han hotar med domstol och säger att han ska förstöra för både mig och dottern. Vet att det egentligen bara handlar om att han inte vill betala underhåll, han skiter fullständigt i henne. Måste nog ha en bra advokat (Umeå, Lycksele, Örnsköldsvik), vilken är bäst?
  • therese12317
    malose skrev 2012-03-04 21:44:31 följande:
    Jag har haft Marcus Sandström , tyckte att han var bra
    Tack så mycket, hade fått tips om honom oxå så jag "tingade" honom!
Svar på tråden Någon som vet av en bra Advokat i Umeå?