helt pltsligt överöst av komplex... :(
måste bara få gnälla av mig lite. jag har allid varit smal, kunnat äta vad jag vill utan att gå upp i vikt, håret har varit glänsande och huden har varit fin. sen blev jag gravid och helt plötsligt gick jag upp 20 kg, benen fylldes med bristningar, rumpan tog formen ladugårdsdörr och håret blev torrt och fnasigt. efter frlossningen gick jag ner 11 kg i ett kcik men det enda som syns att jag tappat är den enorma magen. har en enorm bilring som hänger runt jeansen (de jag hade när ja var gravid, mina gammla jeans får jag inte över knäna), röven är fortfarande lika stor som en dörr och benen har omfånget av en fyr, typ. det är nu en månad sedan jag födde och jag kan visst inte gå ner mer i vikt, vågen verkar ha låst sig! gaaaah, det var ju så enkelt förut! eftersom jag ammar kan jag inte banta, även om jag omstrukturerat mitt ätande till att försöka få i mig mer nyttigheter, har algt ner skräpmat och sötsaker helt. men det händer ju INGENTING! känner mig så äcklad av mig själv, trodde adrig jag skulle kunna förfalla såhär. min son stal verkligen all min skönhet! vill inte ens å ut utanför dörren mer ä till affären om jag nu måste. jag är van att alltid kunna känna mig vacker, jag har verkligen aldrig föru haft komplex utan alltid varit nöjd över det jag har och nu detta. så fort jag kan år jag börja träna. men det känns åxå så surt, jag har aldrig behövt gå till et gym för att kunna se bra ut, utan bara tränat för hälsans skull! ååååååh jag vll bara gräva ner mig.