• Anonym (nyfiken)

Hur leker man rapeplay?

Ja alltså hur leker man rape play? Antingen så vill man ju och är kåt och då är det ju inte "rape" och vill man inte så är det ju en riktig våldtäkt och olagligt såklart.

Jag fattar inte grejen. Av någon underlig anledning så fantiserar många kvinnor om att bli tagna lite hårt och brutalt, det har jag också gjort endast i fantasin men ändå mest på skoj, jag vill ju inte bli våldtagen och absolut inte göra något som gör ont. Det hoppas jag inte andra vill heller, ffa att män inte fantiserar på riktigt?

• Svar på tråden Hur leker man rapeplay?
  • Anonym (DirtyGames)

"kom här så ska vi leka"

äh, behöver nog inte vara så avancerat. killen drar av kläderna på tjejen och kanske säger något förnedrande. har lite hårdare sex med ett grepp om håret/halsen/nacken.

typ så tror jag..

• Dominant
    Anonym (DirtyGames) skrev 2011-04-07 19:13:41 följande:
    "kom här så ska vi leka"

äh, behöver nog inte vara så avancerat. killen drar av kläderna på tjejen och kanske säger något förnedrande. har lite hårdare sex med ett grepp om håret/halsen/nacken.

typ så tror jag..
    Det där är inte rapeplay utan snarare vanligt sex.

Med rapeplay så försöker man åtminstone få det att likna en riktig våldtäkt.
  • Anonym (nyfiken)
    Dominant skrev 2011-04-07 19:44:19 följande:
    Det där är inte rapeplay utan snarare vanligt sex.

Med rapeplay så försöker man åtminstone få det att likna en riktig våldtäkt.
    Okej men vart går gränsen? För meningen är väl änd inte att göra illa varandra, ni kör väl inte på om kvinnan är torr för då är det ju en riktig våldtäkt.
  • Anonym
    Anonym (DirtyGames) skrev 2011-04-07 19:13:41 följande:
    "kom här så ska vi leka"

typ så tror jag..
    Håller med, nåt sånt Glad
  • Dominant
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-04-07 19:52:14 följande:
    Okej men vart går gränsen? För meningen är väl änd inte att göra illa varandra, ni kör väl inte på om kvinnan är torr för då är det ju en riktig våldtäkt.
    Tänder hon inte på det så hon är torr så är det ju inget för henne antagligen. Men annars får han använda saliv eller dylikt glid.

Gränsen går vanligtvis vid något stoppord (nej är inget bra stoppord om man ska efterlikna en våldtäkt).
  • mumama

det är ett rollspel precis som alla andra. Man bestämmer att "idag är jag ett offer" och så har man speciella ord eller gester som betyder "lugna ner dig " och "avbryt".

Att man vill bli våldtagen är väl kanske inte så konstig tegentligen, det handlar om att T O T A L T  släppa alla hämningar och inte ha kontroll över situationen. Egentligen lite som vanligt BDSM.

Att man fantiserar och har rollspel betyder INTE att man fantiserar att bli våldtagen eller våldta på riktigt , det är bara ett annat sätt att få utlopp för sin sexualitet.

• Ridmi

vist är det lite synd om folk som måste krångla till det, bara för att bli kåt, lite smisk borde dom ha, haha

• deus ex machina
    Ridmi skrev 2011-04-07 20:03:31 följande:
    vist är det lite synd om folk som måste krångla till det, bara för att bli kåt, lite smisk borde dom ha, haha
    Eh..? Snarare är det synd om de som aldrig får eller vågar få utlopp för sina fantasier och drömmar.

Visst är det lite synd om folk som måste köra vaniljsex varenda jävla gång, bara för att de inte vet bättre. Lite missionären borde dom ha, haha.
  • Pärlan
    deus ex machina skrev 2011-04-08 16:16:15 följande:
    Eh..? Snarare är det synd om de som aldrig får eller vågar få utlopp för sina fantasier och drömmar.

Visst är det lite synd om folk som måste köra vaniljsex varenda jävla gång, bara för att de inte vet bättre. Lite missionären borde dom ha, haha.
    =)
  • Joppelina
    Dominant skrev 2011-04-07 19:59:03 följande:
    Tänder hon inte på det så hon är torr så är det ju inget för henne antagligen. Men annars får han använda saliv eller dylikt glid.

Gränsen går vanligtvis vid något stoppord (nej är inget bra stoppord om man ska efterlikna en våldtäkt).
    Eller släppa ner en nyckelknippa tex på golvet om man är bunden över munnen.
    Funkar istället för stoppord.
  • Anonym
    Dominant skrev 2011-04-07 19:59:03 följande:
    Dagens tips Skrattande

Vi brukar leka så att min sambo är hemma i lägenheten och så är det släckt, jag låtsas gå ut och typ handla, kommer in i hallen och det är släckt i lägenheten och så överfaller han mig. Skitläskigt, spännande och mysigt och väldigt upphetsande på en gång. Men stoppord är som sagt bra och helst inte "nej" då...
  • Anonym

Kände att jag poängterade det där med släckt ett par gånger... det är liksom lite spökhus över det hela men det funkar för att bygga stämningen.

Svar på tråden Hur leker man rapeplay?