• MarTom

lång tjej i högklackat?

Jag är 183 cm lång och älskar högklackade skor! Brukar ha 10-12 cm klack och fan vad folk kommenterar det! Oftast får jag frågan varför jag vill ha höga klackar när jag är så lång redan. Men varför ska jag behöva ha lågskor för det? Vad tycker ni? Är det fult och korkat?

• Svar på tråden lång tjej i högklackat?
  • PVeraB

Det är snyggt med klack oavsett. Man får ju en annan hållning. Jag är 1.79 och har gärna klack när jag ska vara extra fin.

• glitterkornet

Nej det har jag också undrat. jag är 177, alltid ska det kommenteras... men va fasen. ha vilka klackar du vill :)

• Lussekatten87

De vill väl också vara så långa o snygga som du!!

• Pickeli

Äh skit i dem. Jag får också sådana kommentarer jag brukar säga "ja jag vill ju vara helt säker på att inte se lika kort ut som dig"

Det är snyggt!

• Perly

Ser inget fel på det, får kommentarer när jha har klackar fastän jha endast är 172, blir väll lite lätt över 182 med mina högsta klackar, har en kompis som blir super tjurig när jha har dom?? bara för att han är lite längre än mig när jag har lågskor...

daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • allmänt

Hells no! Det är inte fult och korkat.

Jag är ganska lång jag med (176) och jag vill också ha klackar ibland, har en kompis som är 180 och hon har alltid skyhöga klackar, och är lite kraftig överlag. Så Hon ser verkligen ut som en amazon när hon kommer trippandes :D Killarna älskar´t säger hon haha!

Man kan ju likagärna fråga sig varför folk går i slitna skor när de ser så slitna ut överlag redan. Bah!

"Är det inte jobbigt att vara så lång?" - tjaao, inte jobbigare än att häva ur sig blåsta frågor..

• Perly
    Perly skrev 2011-04-07 21:47:22 följande:
    Ser inget fel på det, får kommentarer när jha har klackar fastän jha endast är 172, blir väll lite lätt över 182 med mina högsta klackar, har en kompis som blir super tjurig när jha har dom?? bara för att han är lite längre än mig när jag har lågskor...
    ...och då alltså blir kortare när jha har dom...

(råkade klicka lite för snabbt Tungan ute )
    daPerley is thá bést, and u ynow it ;)
  • Doodelidoo

Jag är 1,75 och har också ofta klackar. Det är ju inte främst för att bli längre man har klackar utan för att man får snyggare ben med dem. Man kan förstöra vilken fantastisk klänning som helst med ett par platta skor - oavsett hur lång man är i strumplästen.

Nu är vi ju bara långa tjejer som har svarat här. Kan ju vara intressant att höra vad andra säger också.

Svar på tråden lång tjej i högklackat?