• Peterrrrr

Snabb hjälp! Frugan känner domingar i läppen!

Frugan väckte mig precis och sa att innan hon somna så kände du domingar i läpparna samt att
    hon kände att hon försvann(som att svimma) men hon försvann inte helt tror hon. Nu känner hon sig matt i kroppen, hon kände sig svimfärdig när hon vaknade. Det kryper i kroppen, som det skenar iväg.

Hon fick en blödning för ungefär två veckor i fyra-fem dagar sedan(ej mens),  hennes mage har blivit bårde hård och lös och det moler i längre ner i magdelen. Hon kissar mycket oftare och är tröttare, vi har gjort graviditetstest två gånger men det har inte varit positivt.

Kan dessa saker ha något med domingar att göra med detta eller är det något annat, är väldigt orolig både hon och jag.

Ringde 1777 , men dom visste inte...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:18
    Hon tycker även att hon ikväll har sovit väldigt tungt.

Hon tar även salva mot Perioral dermatit runt munnen som heter Rozex.

• Svar på tråden Snabb hjälp! Frugan känner domingar i läppen!
  • himlafin

Ta kontakt med en läkare och kolla upp det ?? Eller en barnmorska. För i vissa, sällsynta, fall så syns det inte på teststickan när man är gravid.

Det där med domningar i läppen känner jag igen , fast det beror på att jag har epilepsi. Det är precis så jag känner mig innan jag får ett anfall. Tungan och ja .. hela munnen domnar bort.
    Men tror inte att det är så i hennes fall. Det kan ju vara så att det helt enkelt är stress ??

Men som sagt , kolla upp det för. Det är lika bra. Inte lönt att gå och oroa sig.

Svar på tråden Snabb hjälp! Frugan känner domingar i läppen!