3barn, kris..Ingen ömhet, bråkar för minsta lilla
Jag o min man har varit gifta i lite mer än 3 år... varit tillsammans i sammanlagt 6,5år...
Vi har fått 4barn (1 i himlen, 3på jorden) o varit med om mycket på kort tid...
Nu har vi äntligen flyttat till stan o allt verkade vara tipp topp...
Men tillslut fanns ingen glöd....Han tar på mig när det har gått länge nog då han inte klarar sig utan längre "sex", jag känner mig ofta tom efter vårt "sex" o vill inte ha mer efteråt..."inge mer sex, det e inte kul längre".
Han sitter gärna vid datorn o under ett par års tid har jag som då gått hemma o varit mammaledig väldigt länge pratat med honom om att ge oss tid.. 10-15min då vi bara fokuserar på varandra så vi vet var vi har varandra, att vi kan trivas ihop, ha något att prata om....Han har bara nickat, o sagt att han kan göra det för min skull??? Jag vill göra det för våran!!!
Nu har vi bråkat för minsta lilla...ska jag vara helt ärligt så är det pga att jag just bett honom att få mer vuxen tid med honom, prata, spela..umgås utan dator o tv.... Han blir irriterad på mig o jag har känt mig töntig, dum som dragit upp det, vi har det ju så bra..?
Nu när krisen slog till, natten till idag... då har han insett att vi har problem o det blir så påtagligt för mig, även om jag visste om problemen innan... Jag blir förvirrad o vill veta hur han vill gå vidare....
Jag anser att om man älskar varandra o vill göra allt bra så ska man kunna ge varandra en kram, puss o säga "vi ska klara det" men nej.. Han har varit så fundersam över våra problem "förvirrad kanske är rätt ord" så han har tagit avstånd från mig... lagt så på kanten av sängen o inte velat ens ge mig en kram godnatt o sånt tar hårt på mig för jag är ganska känslig
jag blir sedan arg o irriterad "har sagt det till honom" på honom för att han alla andra ggr ignorerat mig då jag försökt ta upp just "Kvalitets-tid"... han har ju bara blivit arg? Kommenterat "Vad ska vi göra då? Vad vill du göra? Kan du inte komma på något så r det ingen ide?
Senaste ggn fick jag höra att vårat liv är så socialt fattigt o att jag ville ha mer tid med honom var för att jag bara går hemma...(Sköter barn, hemmet, handlar, tvättar, han kommer hem till rent o fint hem o får mat på bordet, jag rullar till o med hans sockar o viker hans kallingar o sorterar t-shirtar )
JAG FÖRSÖKER!!!!
Vad ska jag göra??????
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 21:40
Puff!!!