• Anonym (Orolig)

Adultfriendfinder?

Är det någon som vet vad adultfriendfinder är för sida?
    Är inte hemma på sånt här...

Jag undrar vilket syfte man kan tänkas ha när man besöker den.
    Är det för att ha kontakt med andra, eller kan det bara vara för att titta på bilder?

• Svar på tråden Adultfriendfinder?
  • Anonym

Det är ett fönster som brukar poppa upp när man besöker sexsidor...

• Anonym (Orolig)

Okej...
    Jag har inget emot att min sambo besöker sidor för att kolla på porr, sånt är vi överens om (jag kan gärna kolla själv för den delen).
    Men vad jag INTE accepterar, och det vet han också, är om han går in på någon sida för att ta kontakt med andra.

Ingen som vet om det förekommer sådant på den sidan?
    Tycker namnet adultfriendfinder låter så misstänkt, men jag vet heller inte så mycket...

• Anonym

Jo där kan man söka efter folk, men den sidan poppar Alltid fram när man besöker porrsidor. Gör den för mig! Och då trycker jag bara bort den. Är Helt säkert så din pojkvän gjort med... Inget o oroa sig för...

• Fred

OBS ! det behöver inte vara sex sidor..

det finns en uppsjö av sidor som ej är sex rellaterade som har denna reklam..

• Anonym (Orolig)

Ja, du har säkerligen rätt.
    Blev bara så fundersam när jag såg att den sidan hade poppat upp många upprepade gånger, under natten...

Tack, Anonym, för din hjälp! Uppskattar det mycket.

• Skusan

Håller med Fred! Den poppar upp här med och utan att jag besöker sexsidor. Ofta finns den och mycket annan sexreklam även på skämtsidor med små korta filmsekvenser på blunders och dumroliga grejjer. Även har jag sett den som popup på en ny Community.. 5 nånting.. hmmm kommer inte ihåg namnet på den just nu.

• Anonym (Orolig)

Okej det visste jag inte, Fred. Tack för upplysningen!

Är nog dock rätt säker på att sambon varit in för att kolla på porr i detta fallet, men som sagt så stör inte den biten mig. Han får gärna kolla.
    Var bara orolig för att han medvetet sökt kontakt med andra.

• Anonym

Adult Friendfinder är en kontaktsida där man läser andras annonser och/eller lägger in egna. Man har väldigt begränsad tillgång om man inte är medlem, vilket är gratis. Det finns jättemånga privata porrfoton och liknande som man byter med andra användare. Man kan skapa ett fotoalbum där man kan bjuda in de på "kompislistan" att kolla, så man måste ha kontakt med folk för att få tillgång till det. Det är väldigt få användare som bor i Sverige enligt min uppfattning, mestadels är det folk i USA. Det finns även chat för de som vill "prata".

Jag tror inte din sambo har träffat nån IRL därifrån om det är det du är orolig över, däremot så sexchattar han säkert, eller läser porrnoveller, eller kollar andras bilder.

• Anonym (Orolig)

Ahaa, är det så den sidan fungerar. Tack för den utförliga beskrivningen!

Jag tror nog att han bara har varit in och kollat på bilder, och det är helt okej.
    Vad som INTE skulle vara okej är om han skulle ha sexchattat!
    Vi har diskuterat mycket kring detta och han vet att jag aldrig skulle acceptera det. För mig är det en form av otrohet, och han är fullt medveten om min ståndpunkt (han skulle knappast acceptera att jag sexchattade heller).
    Jag tror inte han vore så dum att han skulle riskera vårt förhållande på en sådan simpel sak - vi har barn ihop och har det för övrigt väldigt bra tillsammans.

Ser jag inga andra varningstecken för övrigt i vårt förhållande, så tänker jag inte heller göra någon större sak av detta. Jag måste lita på honom. Han hade säkert bara en liten "trevlig stund" för sig själv inatt...

Svar på tråden Adultfriendfinder?