• bollanmollan

babytravel dublin, behöver lite hjälp

köpte en ny vagn i går men nu undrar jag om liggdelarna till tidigare babytravel funkar på den? Letar beg då sonen redan är 3 månader.

• Svar på tråden babytravel dublin, behöver lite hjälp
  • bollanmollan

undrar med hur länge ni kunnat ha liggdelen, han har börjat halvsitta med kuddar nu och är ganska lång

• Lantani

Min tjej är 8 månader nu, 8,5 kg och kanske 73 cm lång. Hon sitter/ligger ännu i liggdelen.

Har köpt en brio lös sele som jag fäst i sufletten, annars hade jag inte våga ha henne i liggdelen. Har kudde/täcka bakom ifall hon är vaken. Det börjar dock bli liiite trångt nu, på längden.

Alvin 081114 och Alice 100807
  • bollanmollan

ok han är 64cm nu och 6600gr och 3 månader.

• Lantani

Min tjej var 63 cm lång och 6,3 kg vid 3 månader

• bollanmollan

jag tror jag inte köper nån, ringde och den kostar ca 1300kr, känns dumt för nån månad. Har en lift i nu som funkar bra, har bundit fast  den och spännt karrborr band så det borde vara ok. det är en liten lift.

• Lantani

Okej ja det funkar säkert bra så också och nu är det ju inte så jättekallt ute. Jag hade som mål att ha liggdelen under mars ut och det klarade jag. Tror det nte dröjer jättelänge tills vi tar bort vår, kanske i slutet på april eller något sånt, sen funkar det nog inte längdmässigt längre.

• bollanmollan
    Lantani skrev 2011-04-10 10:18:52 följande:
    Min tjej var 63 cm lång och 6,3 kg vid 3 månader
    lång tjej. Gillar du vagnen? Hur gamal är storasyskonet? Min son är 2 år och tycket det verkar finnas gott om plats i sittdelen, tycker du det verkar så med? Ska snart ta en premiär tur, så spännande.
  • Lantani

japp jag gillar vagnen, fast jag gillar inte hemvägen från affären, det är såå tungt uppför backen hemåt, men det är tungt med även med enkelvagnen.
    Stora syskonet är snart 2,5 år och sitter jättebra, mycket plats kvar för honom, fast har jag fått vika ner kanden som är högst upp vid ryggstödet, om du förstår vad jag menar.
    Enda jag kanske tycker är lite dumt det är att sufletterna inte går sålångt fram.
    Annars är vi jättenöjda!

Svar på tråden babytravel dublin, behöver lite hjälp