Livet rasar.
När jag blev gravid hade jag haft ett relativt långt förhållande med en kille. Han hade gjort några tabbar och missar i vårat förhållande, men jag tänkte att allt skulle bli bättre. Redan när jag var gravid flyttade vi isär för att vi bråkade mycket. Och när dottern var ca två månader fick jag reda på att han var otrogen. Vi bröt helt och jag mådde väldigt dåligt. När dottern var tre månader bestämde jag mig för att ge honom en chans, och har var helt underbar. en dag ungefär. Sen gick det tillbaka till det vanliga. Han var otrogen igen mot mig. Med den person jag verkligen föraktar mest på denna jord. Detta gjorde mig mycket besviken och ledsen och jag beslöt mig för att inte ge honom fler chanser. Jag slutade höra av mig till honom helt enkelt. Förra veckan började han höra av sig igen och vill träffa våran dotter som nu är fem månader. Och han har endast träffat henne en gång sen hon var två månader. Det hade tydligen tagit slut med hans nya tjej.
Jag vet inte hur jag ska hantera det, för varje gång jag ser honom blir jag så ledsen över hur han behandlade mig. Sättet han ljög och svek mig på. Detta är något jag tänker på näst intill dygnet runt. Gråter nästan hela tiden och kan verkligen inte fokusera på saker. Jag är så rädd att han bara vill finnas i våran dotters liv tills han hittar "något roligare".. Han vill dessutom inte träffa henne själv. Så jag måste ju träffa honom också. Och en blick från honom ger mig sån ångest att jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag ska träffa honom i morgon igen, och tanken får mig bara att gråta. Vad ska jag göra?