• Anonym (kissade ner mig)

Jag kissade på mig i natt!

Hur är det möjligt att jag en vuxen kvinna kissar ner mig i sömnen?

Jag drömde att jag var jättekissignödig och att jag kissade massor och när jag sedan vaknade kl. 5 på morgonen så upptäckte jag att jag var helt dyngblöt och det var en stor pissfläck på lakanet. Det var bara att hoppa in i duschen och sedan byta sängkläder.

Är det någon mer som har råkat ut för detta?

• Svar på tråden Jag kissade på mig i natt!
  • Anonym

Så, detta är hur det känns att vara anonym. Så förunderligt!

Nåväl, Ja, det har hänt mig också, två gånger till och med. Dock inte som vuxen, men som tonåring. Låt oss helt enkelt säga att det hänt vid en ålder då jag borde kunna kontrollera blåsan.

Det kan ju trots allt vara så att du helt enkelt sov tillräckligt djupt och slappande av tillräckligt mycket. Har inte alla någon gång drömt att de kissat och vaknat upp med en rent plågsamt fylld blåsa? Pee happens! (Ursäkta det dåliga skämtet.)

Anonym skrev 2011-04-10 23:42:28 följande:
    Så, detta är hur det känns att vara anonym. Så förunderligt!

Nåväl, Ja, det har hänt mig också, två gånger till och med. Dock inte som vuxen, men som tonåring. Låt oss helt enkelt säga att det hänt vid en ålder då jag borde kunna kontrollera blåsan.

Det kan ju trots allt vara så att du helt enkelt sov tillräckligt djupt och slappande av tillräckligt mycket. Har inte alla någon gång drömt att de kissat och vaknat upp med en rent plågsamt fylld blåsa? Pee happens! (Ursäkta det dåliga skämtet.)
    Låter kanske lite dumt men det är skönt att höra att man inte är den enda pissemajan på FL
  • Anonym
    Anonym (kissade ner mig) skrev 2011-04-10 23:45:24 följande:
    Låter kanske lite dumt men det är skönt att höra att man inte är den enda pissemajan på FL
    Vi måste ju ha solidaritet oss pissemajor emellan. Ingen maja står ensam!  :D
  • Anonym

Det har hänt mig med en gång, blev sjukt förvånad för vaknade av att jag kissade men det hann inte komma så mycket. Hade vaknat till tidigare, känt att jag var kissnödig och sen somnat om och antagligen trott i sömnen att jag gått upp på muggen för att kissa. Min sambo berättade för ett tag sen att han hade kissat på sig i sömnen. Han skämdes jättemycket men jag sa att herregud, du kan ha drömt eller vad som helst! Så länge det händer nån gång bara så är det inget att bry sig om! Händer det flera gånger och ofta så kanske man borde kolla det, men det är kroppen vi pratar om här och den har konstiga saker för sig ibland! Kan ju tala om att jag faktiskt bajsat på mig i sömnen också och vet fortfarande inte VARFÖR. Det var nog det sjukaste jag varit med om. Var inte magsjuk eller nånting, men förmodligen så var mina tarmar i uppror av nån anledning. Hände en gång, jag garvade som fan åt det

• Anonym (En till!)

Det har hänt mig med. Ibland kan man befinna sig i ett tillstånd när man halvt drömmer och är halvt vaken. Drömmer man att man är kissnödig och att man är i toaletten och ska kissa, samtidigt som man är lite vid medvetande kan hjärnan spela ett spratt och man tror att man är på toa på riktigt. Då kissar man ner sig. Det är lite mer komplicerat än så, vad vi gör i drömmar, det medvetna och omedvetna, osv, osv.

Du är inte ensam =) Det var en olyckshändelse

Anonym (En till!) skrev 2011-04-10 23:53:23 följande:
    Det har hänt mig med. Ibland kan man befinna sig i ett tillstånd när man halvt drömmer och är halvt vaken. Drömmer man att man är kissnödig och att man är i toaletten och ska kissa, samtidigt som man är lite vid medvetande kan hjärnan spela ett spratt och man tror att man är på toa på riktigt. Då kissar man ner sig. Det är lite mer komplicerat än så, vad vi gör i drömmar, det medvetna och omedvetna, osv, osv.

Du är inte ensam =) Det var en olyckshändelse
    Tusen tack! Det är skönt att veta att man inte är ensam om detta. Jag blev jätteförvånad när jag vaknade och märkte att nag kissade ner mig men nu är jag mer orolig att det ska hända igen så jag är lite inne på att använda sonens plastfrotte  för att minimera olyckan..
    Anonym skrev 2011-04-10 23:49:45 följande:
    Vi måste ju ha solidaritet oss pissemajor emellan. Ingen maja står ensam!  :D
    Och alla vi major är anonyma vilket kanske inte är så konstigt,  Vem vill gå ut med att hon/Han inte kan hålla tätt på nätterna. Liiiiite smått pinsamt!
  • Anonym (Malin)

En gång är ingen gång. Händer det flera gånger, gå till VC för vidare hjälp. Det har inte hänt mig, men det låter inte helt otroligt att det skulle kunna hända (som några redan skrivit: man sover djupt, drömmer att man kissar, olyckan är ett faktum t ex).

• Anonym (HAHA!!!)

Det har hänt mig med!!! Jag drömde att jag var sjukt kissnödig. Sprang och sprang och sprang och tillslut kom jag fram till toaletten... Och sen vaknade jag upp och undra va fan är min toalett???

• lillgreta

Det hände mig med i natt (natten till söndag)! Har inte hänt förut men har drömt många gånger att jag skall kissa. Som tur är har jag då vaknat och hunnit till toaletten. I natt så drömde jag att jag kissade och kommer ihåg att jag njöt sååå, var verkligen kissenödig! Vaknade och var rädd att jag hade kissat på mig, märkte inget på lakanet. In på toa och kissa, sen tillbaka till sängen bara för att upptäcka att den var DYBLÖT på ett ställe Förvånad. Pinsamt, men som sagt naturligt om det är en engångshändelse. Jag var väldigt irriterad i natt över min "slappa" blåsa, med i dag berättade jag det för en väninna och vi skrattade gott tillsammans. Nu är jag en stolt medlem av "pissemajaklubben", har klarat inträdesprovet Flört.

Svar på tråden Jag kissade på mig i natt!