Hahahaha, det här kan bli roligt...
Folk som står på fel sida i rulltrappor, Peter Settman, typ alla kvinnliga svenska komiker som finns, folk som inte kan stå i kö, hundar med kläder, folk som skaffar barn utan att kunna försörja sig själva, statsfeminism, inställningen att mångkultur är det bästa någonsin utan baksidor alls, Bayern München, att jag stör mig på så mycket, rökare, folk som äter övermogna bananer in public, tribaltatueringar, folk som tycker det är "unikt" att slänga in några extra W, H och Z i sina barns namn, musikgruppen Kent, fjortisar med musikmobiler men utan hörlurar, folk som rycker i handtaget när man sitter och skiter trots att det för helvete är RÖTT vid låset, folk som inte tycker man kan skämta om vad som helst, den svenska "det är alltid någon annans fel"-mentaliteten, butikskassörskor som tycker det är viktigare att tjattra med varandra än att expediera kunder, dyslexiwannabes (dvs folk som skriver som krattor och skyller på dyslexi utan att ha det - de är bara lata egentligen), Lars Winnerbäck, Star Wars, Jamba-reklamen på TV, folk som avfärdar sportintresse med kommentarer som "är det inte lättare att ge dem var sin boll i stället för att alla ska behöva jaga samma?", modern hitlistemusik, idominläppar, filmen Fight Club (jag vill gärna ha tillbaka de timmarna av mitt liv, vem klagar jag hos?), Eddie Meduza med supportrar, min övervikt som jag tyvärr är för lat för att göra något åt på allvar, människor som ser bra ut och vet om det och därigenom inte utvecklat någon personlighet alls, Vänsterpartiet, restskatt, curlingföräldrar, Tele2, Harry Potter, FL-medlemmar vars favoritord är "människosyn", "empati" och "dömmande (sic)", autonoma grupperingar och alla som på något sätt sympatiserar med dessa, brasilianska fotbollslandslaget, Carola, Gudrun Schyman, att så många verkar tro att det bästa sättet att motverka SD är att antingen förlöjliga dem eller förtiga dem, folk som uppdaterar sin Facebook med meningslösheter en gång i halvtimmen, Claes Borgström, alla sorters kvotering, prideparaden, folk som blir integritetskränkta av precis allt, Siba, att Caroline af Ugglas nästan vann Melodifestivalen häromåret med skitlåten "Snälla", dalt, gapandet om att SVT behöver fler kvinnliga programledare trots att de flesta som står till buds är minst halvdåliga och, om du nu har orkat läsa ändå hit, dig. Har du inget bättre för dig än att läsa meningslösa FL-inlägg från bittra stackare?