• Alva09

Nån bra traktor film?

Gumman är helt tokig i traktorer, så nu söker jag nån film om traktorer som jag kan ladda hem till gumman =) Det behöver inte vara en barnmfilm, så länge det är om traktorer å lastbilar så blir hon nog nöjd

Den lilla röda traktorn har hon redan

• Svar på tråden Nån bra traktor film?
  • CarolinW

Jag säger bara youtube! Min son är galen i traktorer, tröskor och fan hans moster. Vet inte hur gammal din dotter är men jag startar youtube söker efter traktorer och sen sitter han där och kollar runt sj. Lärt sig att trycka på filmerna. Men vi kollar ju hela tiden så det inte blir fel.

• Alva09
    CarolinW skrev 2011-04-11 17:32:47 följande:
    Jag säger bara youtube! Min son är galen i traktorer, tröskor och fan hans moster. Vet inte hur gammal din dotter är men jag startar youtube söker efter traktorer och sen sitter han där och kollar runt sj. Lärt sig att trycka på filmerna. Men vi kollar ju hela tiden så det inte blir fel.
    Men har inge ljud på datorn, så skulle det vara lättare om jag kunde göra så hon kunde se det på TV:n
  • Pemmel

"Stora maskiner" - finns på dvd (vet inte om man kan ladda ner också). Är flera småklipp med traktorer, grävmaskiner osv. Går på SVT ibland också.

• Alva09
    Pemmel skrev 2011-04-11 17:37:57 följande:
    "Stora maskiner" - finns på dvd (vet inte om man kan ladda ner också). Är flera småklipp med traktorer, grävmaskiner osv. Går på SVT ibland också.

tack så mycke

Hitta ett ställe som hadde den, nu kom gumman bli glad

så bli det dacktdå dacktdå här hemma =)

Svar på tråden Nån bra traktor film?