Någon som använder Weleda?
Ni som använder eller har använt Weleda kan väl säga vad ni tycker är bra eller dåligt med serien? Jag har tänkt köpa mandelserien för den ska vara den som har minst skräp i sig har jag läst.
Ni som använder eller har använt Weleda kan väl säga vad ni tycker är bra eller dåligt med serien? Jag har tänkt köpa mandelserien för den ska vara den som har minst skräp i sig har jag läst.
Jag gillar inte weledas ansiktsprodukter. Dels fungerar de inte på min hy (som är känslig) och dels luktar de väldigt (har använt Irisserien). De enda produkterna jag tycker är okej är deras Skin food (fungerar på torra händer) och deras läppbalsam (fungerar riktigt bra).
Japp, så jag gjorde kopplingen att det var krämen som "utlöst" utslagen. Det behöver ju inte betyda att det är så för alla, men så var det för mig. Jag har ju fortsatt att använda Weleda Skin food och den är hyfsad och där har det inte varit några problem, men så använder jag den inte i ansiktet.
Japp, så jag gjorde kopplingen att det var krämen som "utlöst" utslagen. Det behöver ju inte betyda att det är så för alla, men så var det för mig. Jag har ju fortsatt att använda Weleda Skin food och den är hyfsad och där har det inte varit några problem, men så använder jag den inte i ansiktet.
Deras salva till små bayrumpor är superbra!!!
Men jag fick en av deras ansiktskrämer i present och det var ingen hit. Den tillförde inte tuillräckligt med fukt för min hy. Individuellt såklart...