• Anonym (AJ)

Ni med herpes i underlivet, se hit!

Får ni flytningar när ni har herpesutbrott?

Just nu vet jag inte om jag har herpes eller svamp.....

Det svider, kliar och jag har gryniga flytningar. Inga blåsor, men det får man ju inte alltid.
    Igår var det svullet som f*n och jag hade huvudvärk. Idag är huvudvärken kvar, mindre svullen, mindre irritation, men lymfkörtlarna i ljumskarna är lite svullna.

Har köpt canesten, men vågar inte använda det om det nu inte är svamp, utan herpes.

HJÄLP!

• Svar på tråden Ni med herpes i underlivet, se hit!
  • Anonym

låter som svamp. har jaft herpes en gång och tror att det är tillbaka, ska kolla imorron för jag blir så förvånad att jag inte har några besvär alls.

• Anonym
    Anonym (AJ) skrev 2011-04-11 21:16:22 följande:

Får ni flytningar när ni har herpesutbrott?

Just nu vet jag inte om jag har herpes eller svamp.....

Det svider, kliar och jag har gryniga flytningar. Inga blåsor, men det får man ju inte alltid.
    Igår var det svullet som f*n och jag hade huvudvärk. Idag är huvudvärken kvar, mindre svullen, mindre irritation, men lymfkörtlarna i ljumskarna är lite svullna.

Har köpt canesten, men vågar inte använda det om det nu inte är svamp, utan herpes.

HJÄLP!

Har aldrig haft flytningar. När jag hade utslag, gjorde ddet bara vääldigt ont.
    Har haft det i flera år, men aldrig så som du beskriver det. Låter som svamp!
  • Anonym (AJ)

Suck......har haft svmap en gång för hundra år sedan. Varför skulle jag ha fått det nu?

• Anonym

Inte kul att få svamp men hellre det än herpes.

• Anonym (Li)

Jag får alltid som små finnar som kliar.
    Smörjer jag på typ Anti direkt försvinner det.
    Väntar jag så bryter de ut och börjar vättska sig...
    Det kliar ju som 17 när man har svamp oxå +
    korniga flytningar som du säger...

• Anonym (AJ)

Men jag har inga blåsor, men det är ju inte alltid man får vid herpes....

• Anonym (AJ)

Jaha...nu googlade jag på herpes+flytningar och det såtr att man kan få det när man har herpes, men inte hur de ser ut.....
    SUUUUUUUUUUUUUCK!

• Anonym (AJ)

Puff
    NÅGON med både gryniga flytningar och herpes?

Svar på tråden Ni med herpes i underlivet, se hit!