• pusskalas

Viktuppgång runt v 19-20 ?

hej på er.
    Jag är i vecka 19 o har gått upp ca 3 kg. Förra grav gick jag upp 30 kg o vill helst slippa det denna gång :)
    Tänkte kolla med er hur mycket ni gått upp? Kommer inte ihåg hur mkt jag hade gått upp när jag var i v 19 förra gången..

kram!

• Svar på tråden Viktuppgång runt v 19-20 ?
  • Anna83a

Tror jag hade gått upp ca 4 kg runt v 20 o min totala viktökning blev 27 kg. Det mesta kom dom sista 10 veckorna då jag började samla vatten. Blev enormt svullen så jag kunde knappt röra mig...

• 2pågar

Med första gick jag upp 23 kg .. Väldigt mkt av de på slutet då jag samlade vatten :/ nu är jag i v 32 med andra och har gått upp 4 kg.

• Sofiapers

Med sonen gick jag upp 4 kilo och nu med tvåan har jag gått ner ca 15 kg och jag är i vecka 21

• Flumberg

Är i v 23 och har gått upp 7 kg

• parvel85

jag är i vecka 20 nu och har gått upp 4-5 kg. Förra gången så hade jag gått upp 10 kg i vecka 23, då gick jag upp 30 kg allt som allt men hade väldigt mkt vätska mot slutet. (20 av kg gick jag ner 2 veckor efter förlossningen)
    Hoppas att jag inte går upp så mkt den här gången, men kommer att gå hela sommaren nu också och då samlas mkt vätska tyvärr.

• liana86

Jag har gått upp 7 kilo och går in i v.20 på fredag. Förra graviditeten gick jag upp 22 kilo sammanlagd.  Men det syns knappt på mig då jag vägde bara 47 kilo innan garvidideten och är 170 lång.

• Bebbe011

Är i vecka 25 och gått upp 7.5kilo sist med Lillan så hade ja nog gått upp
    dubbelt så mkt denna vecka, och gick upp med henne 26kilo och födde 38+2
    Så ja hoppas verkligen inte det blir lika mkt denna gång..

• Liz

Har gått upp nästan 2 kg och jag går in i vecka 20 imorgon...

• MJ70

Jag gick upp 28 kilo med första barnet, hade säkert gått upp minst 15 i vecka 20.
    Med andra gick jag bara upp 8 kilo totalt.

Nu med trean är jag i vecka 18 och har än så länge gått ner 1 kilo.
    Har haft svårt att äta. 

Svar på tråden Viktuppgång runt v 19-20 ?